PDA

Bekijk Volledige Versie : kooi

sann393
10-07-2008, 17:34
ik wil een koppel grasparkieten in een kooi doen. en er dan mee kweken..
ik heb een kooi van ongeveer 1m breed 50cm diep en 70a80 hoog. kan ik hier gewoon een nestkastje aan hangen of moet ik iets anders doen.??

groetjes, sanne

Henk3
10-07-2008, 18:40
Je zou die nestkast ook aan de buitenkant kunnen hangen, makkelijk om er bij te kunnen.

herman
10-07-2008, 22:10
Hallo Sanne, de maten die je opgeeft zijn groot genoeg. Het is inderdaad handig als je het blok aan de buitenkant hangt of een nestblok op een slede zoals het systeem van van Keulen dat heeft.

Groet,

Herman

Jeroen H
11-07-2008, 13:32
Hoi sanne, even offtopic maar je link onder je bericht doet het niet. Dit komt omdat je dat emoticon met vleugeltjes er achter hebt staan, je moet er even een spatie tussen zetten.

M.v.g.

Edit: en het is punt com, niet .nl

sann393
12-07-2008, 08:40
ja ik ben ook vanplan om het nestkastje aan de buitenkant te hangen.

maar kan iemand me vertellen wat het systeem van keulen is (een link naar een site mag ook)

groetjes, sanne

Rissotto
12-07-2008, 09:16
ja ik ben ook vanplan om het nestkastje aan de buitenkant te hangen.

maar kan iemand me vertellen wat het systeem van keulen is (een link naar een site mag ook)

groetjes, sanne

van keulen: http://www.animalposters.nl/

sann393
12-07-2008, 09:26
ik heb geen plaats voor zoon nestkast van keulen. want in de tralies zit niet zo'n gat voor een lade. er zitten wel 2 deurtjes in dus daar kan ik misschien wel een gewoon nestkastje aan hangen. als dat niet lukt laat ik pap een gat zagen waar die aan kunnen. ik wil af en toe wel kunnen kijken of het goed gaat met de jongen.

groetes, sanne

sann393
12-07-2008, 09:32
Hoi sanne, even offtopic maar je link onder je bericht doet het niet. Dit komt omdat je dat emoticon met vleugeltjes er achter hebt staan, je moet er even een spatie tussen zetten.

M.v.g.

Edit: en het is punt com, niet .nl

je hebt gelijk jeroen domme fout van me :P