Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Esb3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Esb3

    Mensen,
    kijk uit met Esb3 voor een overdosering.
    Ik heb laatst te veel gebruikt bij mijn Waterslagers,gevolg was een aantal dode vogels met inwendige bloedingen.
    Ik ben direct gestopt en heb een vitamine stoot gegeven.
    Hierdoor is de schade beperkt gebleven.

    Groet
    Marcel
    http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

  • #2
    Jeetje Marcel, je hebt wel pech zeg.
    Maar waarom eigenlijk die kuur, uit voorzorg, of waren ze ziek?

    Opmerking


    • #3
      ik denk dat je met alle medicijnen moet uitkijken voor overdosering, en niet alleen bij je vogels.

      het lijkt wel of je het medicijn de schuld geeft en niet degene die het verkeerd toepast.

      bij goed gebruik en voor de goede ziekte is esb3 perfect.

      maar het is goed dat je dit aangeeft, het is weer een waarschuwing voor ons allemaal, gebruik de medicijnen goed en waar ze voor bedoeld zijn.

      inwendige bloedingen krijg je door o.a cocidiose ( bloedingen aan de darmen) en daar werkt esb3 goed tegen
      www.fretteren.eu

      Opmerking


      • #4
        Vitamine K1

        Om overdosering van een geneesmiddel te voorkomen dien je je eerst te vergewissen van de juiste dosering. Daarna nog een juiste afweging van het product.

        Deze mooie domeinnaam kan al over een paar minuten van jou zijn. Betalen gaat eenvoudig en vertrouwd via iDEAL. Direct na de betaling ontvang je de verhuiscode per e-mail en kun je aan de slag.


        Na een kuur anti-bioticum en zeker na een kuur ESB3 is het zaak om inwendige bloedingen te voorkomen. Hiervoor dien je de reserve natuurlijke vitamine K (K1 dus) weer op peil te brengen. Verhoudingsgewijs zit er veel natuurlijke vitamine K in brandnetelblad. Wat verse blaadjes plukken, afspoelen, beetje droogdeppen, klein snijden en door het eivoer mengen.





        Groet,

        Rob.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door krien
          Jeetje Marcel, je hebt wel pech zeg.
          Maar waarom eigenlijk die kuur, uit voorzorg, of waren ze ziek?
          Hoi Krien,
          ze waren niet allemaal ziek.
          Ik had 1 nest wat niet goed ging en een overjarige man en pop.

          Het was toen makkelijker om ze allemaal te behandelen.

          Het ging toen mis helaas,maar ik heb er wel veel van geleerd.

          Groet
          Marcel
          http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door naruch
            ik denk dat je met alle medicijnen moet uitkijken voor overdosering, en niet alleen bij je vogels.

            het lijkt wel of je het medicijn de schuld geeft en niet degene die het verkeerd toepast.

            bij goed gebruik en voor de goede ziekte is esb3 perfect.

            maar het is goed dat je dit aangeeft, het is weer een waarschuwing voor ons allemaal, gebruik de medicijnen goed en waar ze voor bedoeld zijn.

            inwendige bloedingen krijg je door o.a cocidiose ( bloedingen aan de darmen) en daar werkt esb3 goed tegen
            Hallo,
            ik geeft het medicijn absoluut niet de schuld, ik heb het zelf verkeerd gedaan.

            Groet
            Marcel
            http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

            Opmerking


            • #7
              Ik hoop voor je, dat de meeste vogels er goed door heen gekomen zijn, ok hoor ze graag weer in december en zie je tegen die tijd vast wel weer.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door krien
                Ik hoop voor je, dat de meeste vogels er goed door heen gekomen zijn, ok hoor ze graag weer in december en zie je tegen die tijd vast wel weer.
                Natuurlijk,
                tot in December.

                Misschien geen stam,maar enkelingen.
                http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door RobK
                  Om overdosering van een geneesmiddel te voorkomen dien je je eerst te vergewissen van de juiste dosering. Daarna nog een juiste afweging van het product.

                  Deze mooie domeinnaam kan al over een paar minuten van jou zijn. Betalen gaat eenvoudig en vertrouwd via iDEAL. Direct na de betaling ontvang je de verhuiscode per e-mail en kun je aan de slag.


                  Na een kuur anti-bioticum en zeker na een kuur ESB3 is het zaak om inwendige bloedingen te voorkomen. Hiervoor dien je de reserve natuurlijke vitamine K (K1 dus) weer op peil te brengen. Verhoudingsgewijs zit er veel natuurlijke vitamine K in brandnetelblad. Wat verse blaadjes plukken, afspoelen, beetje droogdeppen, klein snijden en door het eivoer mengen.





                  Groet,

                  Rob.
                  Bedankt voor de link,
                  altijd makkelijk.
                  http://waterslagerzangkanarie.web-log.nl/

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik heb aan onze zieke kanarie ESB3 gegeven, helaas knapt hij niet op... Hij heeft 5 dagen ESB gehad, 2 dagen multivitamine, 5 dagen ESB en 2 dagen multivitamine...
                    Zijn met hem naar de dokter geweest. Mestonderzoek gedaan, maar kwam niets uit. Hij heeft opgezette darmen en lever.
                    Laatste dagen af en toe wat multivitamine gegeven, vandaag wat heilaarde.
                    Hoop echt dat hij er nog bovenop komt, niet dat hij inwendige bloedingen heeft..

                    Opmerking


                    • #11
                      milouketjuh

                      Je woont in Maastricht inVeldwezelt zit Dr.Vandersanden op gebied van vogels een van de beste in de verre omgeving.
                      Raadpleeg deze anders eens
                      Groetjes Wim

                      Opmerking


                      • #12
                        Van Der Sanden

                        Oorspronkelijk geplaatst door wim1950
                        Je woont in Maastricht inVeldwezelt zit Dr.Vandersanden op gebied van vogels een van de beste in de verre omgeving.
                        Raadpleeg deze anders eens
                        Groetjes Wim
                        Dat klopt, bij hem zijn we al geweest. Hij heeft de vogel onderzocht en een mestonderzoek gedaan. Uit het mestonderzoek kwam niets naar voren.
                        Maar dit zou kunnen omdat hijESB3 heeft gehad, als hij als iets onder de leden zou hebben/gehad: dan is het gemaskeerd door ESB3.
                        Verder kon de dokter alleen constateren dat hij opgezette darmen en lever heeft.
                        We zijn nu 1,5 week verder en merken niet heel veel vooruitgang. Sinds gister krijgt hij heilaarde. Toen we bij de dokter waren, kwam er een vogelliefhebber binnen, hij adviseerde ons het gebruik van heilaarde.

                        Hopelijk knapt hij vandaag/vannacht nog wat op, anders zullen we hem morgen naar de dierenarts moeten brengen. Maar zijn zo bang dat we hem niet meer terugkrijgen.. Maar het beestje pijn zien hebben, kunnnen we al helemaal niet aan.

                        Opmerking

                        Working...
                        X