Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diamantduifjes dood

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Diamantduifjes dood

    Ik heb nu al voor de 3e keer in een jaar tijd een diamantduifje dat doodgegaan is.

    Zitten in een gemengde voliere met parkietjes, kanaries en wat vinkjes. Ik krijg niet de indruk dat ze lastig gevallen worden door de andere vogels.

    Weet iemand waar dit aan kan liggen?

  • #2
    kun je wat meer vertellen over de duifjes?
    zijn ze gewond of gewoon dood gevonden?
    om eerlijk te zijn ik had ook de diamantduifjes eens bij kanaries den valkparkieten zitten en zelfs bij chinese dwergkwatels

    en een keer enkel valkparkieten bij grasparkieten tot de grasparkieten de jongen begonnen dood te bijten van 1 koppel valkparkieten dan heb ik de grasparkieten eruit moeten halen

    en vinken vernielen ook nesten van andere dus zou ik als ik van u was toch die vogels ergens anders steken

    diamantduifjes kunnen dan weer wel goed opschieten met kanaries en kwartels. al is dat ook riskant vanwege ziektes.

    kun je ook waqt meer vertellen over de voliere en het voer???

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door 4Birdo
      kun je wat meer vertellen over de duifjes?
      zijn ze gewond of gewoon dood gevonden?
      om eerlijk te zijn ik had ook de diamantduifjes eens bij kanaries den valkparkieten zitten en zelfs bij chinese dwergkwatels

      en een keer enkel valkparkieten bij grasparkieten tot de grasparkieten de jongen begonnen dood te bijten van 1 koppel valkparkieten dan heb ik de grasparkieten eruit moeten halen

      en vinken vernielen ook nesten van andere dus zou ik als ik van u was toch die vogels ergens anders steken

      diamantduifjes kunnen dan weer wel goed opschieten met kanaries en kwartels. al is dat ook riskant vanwege ziektes.

      kun je ook waqt meer vertellen over de voliere en het voer???
      bij mijn vokke zitten ze allemaal samen en dit maakt niks uit ze hebben zelfs elk jaar een jong

      Opmerking

      Working...
      X