Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkele vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Enkele vragen

    Ik ga mij binnenkort wat japanse meeuwen kopen,maar die mogen dus het hele jaar buiten? ('s winters gaan ze wel in het paardekot staan)
    Hoeveel kunnen er in een kooi van 110cmx80cmx200cm (lxbxh) ?
    En is een slaapplaats eigenlijk nodig?
    Want heb gehoord dat ze daar ook vaak broeds in worden ofzo en het is niet de bedoeling dat ze dus constant gaan zitten broeden...
    n kunnen japanse meeuwen eigenlijk tam worden?

  • #2
    japanse meeuwtjes

    zou niet teveel in die kooi doen. afmetingen zijn niet zo groot voor vele vogels. tam kunnen ze zeker worden maar dan moet je veel met je vogels om gaan. maar het minste is dat je niet wil dat de vogels telkens gaan broeden, wand bij het minste geringste plekje maken ze al een nest. zelfs wel eens op de grond of voerbakje of zo.

    als je speciaal (maar dat weet ik niet) vogels zoekt die tam worden en niet te snel broeds worden dan zou ik sijsjes kopen. zijn hele leuke vogels die snel tam worden een ook nog winters buiten kunnen zitten. maarja als jou keuze op japanse meeuwtjes is gevallen dan moet je die gewoon kopen.

    Opmerking


    • #3
      Heb mij 2 japanse gekocht

      Je ziet ze bijna niet zitten in die grote kooi...
      Maar hoeveel zouden erin kunnen?
      a er nog 4 bijkopen van iemand uit mijn klas,zijn er dan 6 en dan volgend jaar eens mij kweken (als ze nog niet vroeger zijn begonnen dan)

      Opmerking


      • #4
        Nog ene vraagje,wat zijn de minimummaten voor ene kooi voor japanse weeuwtjes?

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Kenzo
          Heb mij 2 japanse gekocht

          Je ziet ze bijna niet zitten in die grote kooi...
          Maar hoeveel zouden erin kunnen?
          a er nog 4 bijkopen van iemand uit mijn klas,zijn er dan 6 en dan volgend jaar eens mij kweken (als ze nog niet vroeger zijn begonnen dan)
          6 is wel een beetje veel voor de kooi die je hebt

          Opmerking


          • #6
            Ik zou denk ik toch maar eens een boekje kopen over het houden en kweken van Japanse Meeuwtjes. Lid worden van een vogelvereniging is natuurlijk ook niet verkeerd. Daar kan je wellicht bij andere leden eens een kijkje nemen,hoe zij het doen.
            Een voliere met een vloeroppervlak van nog geen m2 is geschikt voor 1 koppeltje kleine vogels. Als daarin moet worden gebroed,dan is de voliere vol
            voordat je het weet.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking

            Working...
            X