PDA

Bekijk Volledige Versie : Fotowedstrijd

EVvV Almere
24-06-2008, 12:45
Vogelvereniging EVvV uit Almere bestaat 25 jaar.

Om dit te vieren wordt gedurende de zomer van 2008 een fotowedstrijd georganiseerd.
Foto's met vogels in de volgende categorieën worden beoordeeld:
A) De leukste/grappigste foto,
B) Vogels in het wild,
C) Vogels in gevangenschap.
Deelname is vrij voor iedereen in Nederland.

Meer informatie is te verkrijgen op onze website: www.vogelverenigingalmere.nl (http://www.vogelverenigingalmere.nl) of via het email adres evvvfotos@gmail.com

Jeroen H
24-06-2008, 16:10
Deelname is vrij voor iedereen.
[/EMAIL]
... die in Almere woont

M.v.g.

Piet
24-06-2008, 17:12
Jammer hé. Ik ga er niet voor verhuizen.

Hans de Vries
24-06-2008, 22:25
Enne..... hoeveel fotograferende vogelliefhebbers zouden er in Almere wonen?
Niet rot bedoelt hoor..... Ik bedoel: bereik je wel voldoende deelnemers op deze manier?
RobK mag ieder geval meedoen...;)

Ton Koek
24-06-2008, 22:34
Jammer, ik wilde wel meedoen.
Verhuizen gaat me net wat te ver ook. :)

Jeroen H
25-06-2008, 19:57
Hey,

Ik zou anders inderdaad ook meedoen.

M.v.g.

RobK
25-06-2008, 20:48
Geen idee waar jullie gelezen hebben dat je alleen als inwoner van Almere mee mag doen. Heb inmiddels het formulier enkele keren doorgelezen maar kan die bepaling niet vinden.

Groet,

Rob.

Piet
25-06-2008, 22:15
Rob,

op de site vind je onderstaande tekst onder de tab Jubileum 2008.

Deze zomer zal een fotowedstrijd worden georganiseerd waaraan iedere inwoner van Almere kan meedoen. Het thema hiervan is uiteraard ‘vogels’. Een jury, onder voorzitterschap van de bekende Almeerse fotograaf Bob Friedländer, zal de foto’s beoordelen in één van de 3 categorieën * de leukste/grappigste, * vogel(s) in het wild, of
* volièrevogels. Daarnaast kan ook het publiek haar voorkeur uitspreken, via de website van de vereniging, en een foto voor de ‘publieksprijs’ nomineren.

RobK
25-06-2008, 22:23
Ja, dat klopt, dat zie ik nu staan. Ik had gekeken in het informatie bulletin omtrent de fotowedstrijd en daarin staat die bepaling helemaal niet. Alleen dit;

[quote]
INFORMATIE FOTOWEDSTRIJD
In het kader van het 25-jarig bestaan van de Eerste Vereniging van Vogelvrienden (EVvV) in Almere organiseren wij een fotowedstrijd. Deelname staat open voor iedereen.
quote]

Misschien is het verstandig als de voorzitter zelf even uitsluitsel geeft. Ik stuur hem een mailtje.

Groet,

Rob.

Ton Koek
25-06-2008, 23:31
RobK, doe je zelf ook mee?
Misschien met een leuke foto van je kleine grasparkieten... :p

RobK
26-06-2008, 08:57
Ik heb begrepen dat m'n kleine grasparkieten geen goede snavel hebben voor een dergelijke belangrijke wedstrijd :eek:.

Verder zijn er 3 groepen.

Funny/grappig, dat snap je wel, dat gaat niet lukken :(
Natuur, daar mag ik van m'n vrouw niet komen :hide:
Voliére, die heb ik niet -0-.

Helaas pindakaas dus.

Groet,

Rob.

RobK
26-06-2008, 16:08
EVVN schreef;

Vogelvereniging EVvV uit Almere bestaat 25 jaar.

Om dit te vieren wordt gedurende de zomer van 2008 een fotowedstrijd georganiseerd.
Foto's met vogels in de volgende categorieën worden beoordeeld:
A) De leukste/grappigste foto,
B) Vogels in het wild,
C) Vogels in gevangenschap.
Deelname is vrij voor iedereen in Nederland.

Meer informatie is te verkrijgen op onze website: www.vogelverenigingalmere.nl (http://www.vogelverenigingalmere.nl/) of via het email adres evvvfotos@gmail.com

Dus gegarandeerde deelname (zonder te verhuizen) van;
PietO
TonK
JeroenH
HansdeV
en vele anderen.

Groet,

Rob(K)

Jeroen H
26-06-2008, 16:46
EVVN schreef;

Dus gegarandeerde deelname (zonder te verhuizen) van;
PietO
TonK
JeroenH
HansdeV
en vele anderen.

Groet,

Rob(K)

Is dat het antwoord op het mailtje wat je zou sturen?

Het is een beetje onduidelijk, nog steeds staat op de 2 pagina's andere info :p

Gr.

Jeroen H
26-06-2008, 16:47
.... en Robk je kan dus meedoen voor vogels in gevangenschap :p

Ton Koek
27-06-2008, 00:16
Ik zal een paar leuke opzoeken en inzenden. Dank heer K.

Hans de Vries
27-06-2008, 10:04
Tja.... ik laat me niet kennen en doe mee :whisle:

Rudmer
27-06-2008, 11:22
Ik heb moeders de vrouw al ingelicht :)

Hans de Vries
27-06-2008, 15:01
En voor de lieden die geen info kunnen vinden en tocht graag willen deelnemen:
(of valt dit onder 'ongewenste reclame etc.')
INFORMATIE FOTOWEDSTRIJD
In het kader van het 25-jarig bestaan van de Eerste Vereniging van Vogelvrienden (EVvV) in Almere organiseren wij een fotowedstrijd. Deelname staat open voor iedereen.
Deelnemers zenden digitale foto’s van één of meer vogels in. Zij geven daarbij zelf aan in welke van de volgende categorieën zij willen meedingen.
A) De leukste / grappigste
B) In het wild
C) In de volière
Meerdere foto’s voor meerdere categorieën zijn toegestaan.
De foto’s zijn door de inzender zelf gemaakt en er rust geen copyright op.
Als het copyright door anderen wordt opgeëist wordt de desbetreffende foto uit de competitie gehaald.
De inzender gaat er mee akkoord dat de EVvV deze foto’s gebruikt in haar publicaties.
Inzenden kan gedurende de gehele zomer van 2008. De sluitingsdatum is op 31 augustus 2008 om 24.00 uur.
Inzendadres: evvvfotos@gmail.com
Onder vermelding van: naam, adres, woonplaats, telnr, email adres, wel/geen vogelhouder en in welke categorie de foto wordt ingezonden.
Door het inzenden gaat de inzender akkoord met de voorwaarden, zoals in dit document zijn opgenomen.
De gewenste resolutie is 1024 x 648
Publicatie van de ingezonden foto’s is vanaf 1 september 2008 (nog anoniem) op de website van de EVvV, www.vogelverenigingalmere.nl.
Vanaf 1 september tot en met 30 september kan het publiek foto’s nomineren voor de publieksprijs.
Vanaf 1 oktober 2008 worden de namen van de inzenders en nominaties bij de foto’s op de website vermeld.
De vakjury bestaat uit 6 personen, waaronder de bekende fotograaf Bob Friedländer als voorzitter, Mark Zunnebeld (fotowinkel Almere-Haven) en Birgit Kornet (lid EVvV).
Per categorie worden maximaal 10 foto’s genomineerd

 Per categorie is er een 1e, 2e en 3e prijs.
 In geval van onduidelijkheid of interpretatieverschil van de regels is het besluit van de vakjury bindend. Hierover wordt niet gecorrespondeerd.
 De publieksprijs. Deze wordt gegeven aan de foto die door het publiek wordt verkozen op basis van een stemming op de website van de EVvV.
 Per email adres mag slechts één maal worden gestemd, men nomineert 3 foto’s en geeft deze plaats 1, 2, of 3.
 Tentoonstelling en prijsuitreiking. De foto’s worden tijdens de regionale vogeltentoonstelling de “Suyder See Sjoow”, van 5 tot 8 november 2008 bij Ranzijn in Almere-Buiten tentoongesteld, waar ook de prijsuitreiking zal plaatsvinden.

 Verdere informatie volgt via deze site. Indien u rechtstreeks op de hoogte wilt worden gehouden, mail dan naar evvvfotos@gmail.com