PDA

Bekijk Volledige Versie : Canario stelt zich voor.

Canario
22-06-2008, 20:14
Hallo allemaal,

Mijn naam is Salvador, geboren en getogen in Utrecht. Ik ben van spaanse afkomst, getrouwd en vader van 3 kinderen. Sinds een jaar heb ik een voliere met kanaries in de tuin, daarnaast heb ik ook kanaries in kweekkooien in de schuur. Ik volg deze site al een tijdje en merk dat ik er steeds vaker op terugkom, hoogste tijd nu, dacht ik om een profiel aan te maken.

Vriendelijke groeten,

Salvador

gerard 6
22-06-2008, 20:16
Van harte welkom op het forum.

RobK
22-06-2008, 20:43
Van harte welkom in ons VogelCafé. Van Spaanse afkomst komt goed uit, sowieso hebben we voldoende kanarierassen die van origine Spaans zijn. Timbrado zangkanaries, Jaspis kleurkanaries, Raza Espagnol-Llarguets Espagnol-Giboso Espagnol zijn postuurrassen. Mocht je geen kanaries willen (wat wij ons overigens niet voor kunnen stellen) dan zijn er nog voldoende andere vogels om je hobby handen en voeten te geven. Maar dat blijft behelpen. :rolleyes:

Groet,

Rob.

Rissotto
23-06-2008, 08:36
welkom op het forum Salvador!
suc6 met kanaries :)

piet bornet
24-06-2008, 20:48
Hallo allemaal,

Mijn naam is Salvador, geboren en getogen in Utrecht. Ik ben van spaanse afkomst, getrouwd en vader van 3 kinderen. Sinds een jaar heb ik een voliere met kanaries in de tuin, daarnaast heb ik ook kanaries in kweekkooien in de schuur. Ik volg deze site al een tijdje en merk dat ik er steeds vaker op terugkom, hoogste tijd nu, dacht ik om een profiel aan te maken.

Vriendelijke groeten,

Salvador

wat kweek je voor kanaries postuur zang of kleur groete piet bornet