Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mooist 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • mooist 2

    eigenlijk had ik eerder met de chinese dwergkwartels al stiekem gehoopt op een reaktie van de handopfokkers.

    Click image for larger version

Name:	PICT1275.jpg
Views:	1
Size:	125,1 KB
ID:	436662

    Click image for larger version

Name:	PICT1282.jpg
Views:	1
Size:	84,4 KB
ID:	436663

    Is er iets mooier? neen toch
    Had ik de eieren in de broedkast gelegd had ik waarschijnlijk drie jongen meer gehad!

  • #2
    dan maar geen broedkast

    ja de reactie laat op zich wachten maar wel een mooie foto en een mooi resultaat
    mvg Gerard 6

    Opmerking


    • #3
      dit is toch veel mooier om te zien
      www.fretteren.eu

      Opmerking


      • #4
        Mooi man

        Zet de naam van deze vogels er ook ff bij, wel zo gemakkelijk.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          hahahahahaha henk

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          Zet de naam van deze vogels er ook ff bij, wel zo gemakkelijk.
          staat links onder op de foto
          mvg Gerard 6

          Opmerking


          • #6
            dankjewel voor de lofbetuigingen, maar dat was echt niet de bedoeling.
            Ik houd en kweek vogels voor mezelf, zie je

            en jawel winterkoning, ik heb nog enkele andere soorten steltlopertjes en lopers

            maar niet van allemaal jongen uiteraard

            Ik wacht eigenlijk nog steeds op reaktie uit de hoek van de handopfokkers, maar krijg die tot hiertoe jammer genoeg niet.
            Reden?? Vinden zij de kast dan zoveel mooier of kunnen zij dit niet naar waarde schatten?

            Opmerking


            • #7
              sjonge zeg

              Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
              staat links onder op de foto
              Nou Gerard bedankt dan maar, had ik niet eens gezien. Wel aan de rechterkant gekeken maar voor mijn ogen is het trouwens nog bijna niet te lezen, heb het eerst naar 400% vergroot.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                hahahahaha

                Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                Nou Gerard bedankt dan maar, had ik niet eens gezien. Wel aan de rechterkant gekeken maar voor mijn ogen is het trouwens nog bijna niet te lezen, heb het eerst naar 400% vergroot.
                Geen dank, ook ik moest eerst even goed kijken.
                Misschien moeten we allebei eerst maar eens bij Hans Anders langs.
                mvg Gerard 6

                Opmerking


                • #9
                  Henk, Gerard, ik weet dat het moeilijk te lezen is, maar ik doe het niet om reklame te maken (zoals bv.sommigen voor goulds of iets dergelijks), maar om mijn foto's een klein beetje te beschermen tegen misbruik.
                  Ik probeer zo weinig mogelijk foto's van eigen vogels te plaatsen om dit te voorkomen.
                  Deze keer is eerder een uitzondering om bepaald reakties los te krijgen, die ik helaas niet krijg.

                  Opmerking


                  • #10
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

                    Mijn website:

                    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Ik weet niet of je mij ook onder de handopfokkers schaart? Ik heb geen zin om op deze manier uitgelokt te worden tot discussies en daarnaast heb ik door de vorige discussie een gele kaart en kan ik dus niet meer vrij praten omdat ik gewend ben tegengas te geven als ik me onterecht in een hoekje gedrukt voel.

                      Onterecht alleen al omdat er vanuit gegaan wordt dat je Chinese dwergkwartels en kluten bij hun moeder weg zou halen. Voor het geld dan ook nog. Weet je, dat zijn geen gesprekken wat mij betreft.

                      Leuk die vogels bij hun ouders. Jammer dat er 3 dood gingen.

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door tropic

                        [ATTACH]612[/ATTACH]

                        [ATTACH]613[/ATTACH]

                        Is er iets mooier? neen toch
                        Eehmm, het zelfde resultaat maar dan... ehh buiten in de vrije natuur???
                        Jij wil een reactie, maar zijn we niet allemaal heel erg onnatuurlijk bezig door vogels in een hokje te willen stoppen???
                        De discussie die je zoekt???


                        Greetzzz

                        Opmerking


                        • #13
                          Prachtige schutkleuren hebben die jonge kluutjes toch!

                          Alleen jammer dat het zo opvalt in het gras, ik dacht dat de jongen in de natuur meer op keitjes rondhuppelden i.p.v. in het hoge groene gras.

                          Maar wel een prachtig kweekresultaat.

                          Opmerking


                          • #14
                            Vrij praten

                            Marx schreef;

                            en daarnaast heb ik door de vorige discussie een gele kaart en kan ik dus niet meer vrij praten omdat ik gewend ben tegengas te geven als ik me onterecht in een hoekje gedrukt voel.
                            Een "gele kaart" wil niet zeggen dat je niet vrij uit kan praten. Waar het om ging was dat het even uit de hand liep, het al te persoonlijk werd EN of-topic ging.

                            Ik heb geen zin om op deze manier uitgelokt te worden tot discussies

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door tropic
                              eigenlijk had ik eerder met de chinese dwergkwartels al stiekem gehoopt op een reaktie van de handopfokkers.





                              Is er iets mooier? neen toch
                              Had ik de eieren in de broedkast gelegd had ik waarschijnlijk drie jongen meer gehad!

                              Dit is inderdaat erg mooi.
                              Maar zo is het ook veel mooier om jonge vogels in een volliere te zien ,in plaats van in een broedkooi ,maar daar zijn de meeste het ook niet mee eens.
                              Er zullen altijd grote verschillen blijven in de manieren van vogels houden ,en hoe men daar tegen aan kijkt.

                              Opmerking

                              Working...
                              X