Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aankopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • aankopen


  • #2
    Wanneer

    Nu, of wachten tot morgen. Ik denk dat ze beter wel vorstvrij en uit de tocht gehouden zullen moeten worden.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Meeuwtjes kunnen 's winters buiten blijven. Maar ze voelen zich een stuk lekkerder in een binnenhok. Wil je ze wel buiten plaatsen dan kan dit het beste bij een temperatuur boven de pakweg 15 graden.
        En eigenlijk zouden ze dan in de winter een nestkast moeten hebben om in te slapen. Het nadeel is dan wel dat ze zeker voor jongen zullen zorgen. En dat in de winter......


        Hans.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
          .En eigenlijk zouden ze dan in de winter een nestkast moeten hebben om in te slapen. Het nadeel is dan wel dat ze zeker voor jongen zullen zorgen. En dat in de winter......
          Hans.

          kan ik dat niet simpel oplossen door de eitjes weg te nemen..

          maar ik heb al een vraagje
          ik hoor de man(toch als man gekocht) een liedje zingen van: tetetetitititete ong. misschien gaan de kwekers heb wel herkennen(aan de tekst) maar hij zingt dat niet voor het vrouwtje of denk ik dat?

          Opmerking


          • #6
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

            Opmerking


            • #7
              ik heb geen mogelijkheid om ze binnen te zetten of een nachthok te maken..:s

              Opmerking


              • #8
                Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door kevin
                  ik heb geen mogelijkheid om ze binnen te zetten of een nachthok te maken..:s
                  Als je geen nachthok kunt maken zouw ik helemaal geen volliere zetten.
                  Iedere vogel heeft wel eens beschutting nodig ,zeker in de winter.
                  Maar als je wel een volliere kunt plaatsen en geen nachthok ,lijkt me dat toch erg raar.
                  Een nachthok is niks meer dan een stukje van je volliere wat niet van gaas is ,en geheel af te sluiten ,zodat de vogels daar droog en tochvrij kunnen zitten bij slecht weer.En het hoeft helemaal niet zo groot te zijn.
                  Afhankelijk van het aantal vogels en de grote van de volliere kan boven in een hoek een kast van 50 hoog en 50 diep en 80 breed al voldoende zijn.

                  Opmerking


                  • #10

                    Opmerking


                    • #11
                      Nou dan,

                      Als het goed gaat dan is dat toch goed. Tocht en vocht is vaak de grootste vijand.
                      Maar je zou ook een klein nachthokje in het hok kunnen hangen toch? Geen idee hoe je het hebt.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

                      Mijn website:

                      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        als ik een nachthokje bouw is dan gewoon wat gaas waar ze in moeten zitten
                        in de winter doe ik er gewoon platen tegen waardoor ze nooit in de tocht of regen zitten.

                        Opmerking


                        • #13
                          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                          Opmerking


                          • #14

                            Opmerking


                            • #15
                              Een boekje over het houden van vogels aanschaffen kan ook heel nuttig zijn .
                              Voor slechts 12,50 pas een goed boek gekocht met erg veel informatie.
                              geillustreerde Kooivogels en volierevogels Encyclopedie ,door Ester Verhoef.
                              Ruim 300 bladzijde met veel foto's en veel informatie.
                              Dit boek vond ik bij een tuincentrum (Groenrijk)

                              Opmerking

                              Working...
                              X