Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is nu het mooist????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wat is nu het mooist????

    Click image for larger version

Name:	PICT1265.jpg
Views:	1
Size:	103,1 KB
ID:	436660

    Zeg nu zelf, is dit niet vele malen mooier dan broedkast en/of handopfok?

    Wel ,hier kan ik van genieten, en op een hoekje uren naar kijken, ook al zijn het spotgoedkope vogeltjes.

    Dat is voor mij ware liefhebberij!!

    Ieder zijn mening natuurlijk.

  • #2
    Inderdaad het mooiste

    Hallo Tropic
    Wat maakt het nou uit dat het spotgoedkope vogeltjes zijn.
    Het gaat zoals jezelf al zegt enkel en alleen om het plezier ervan.
    En ja natuurbroed/wildbroed is toch ook vele malen mooier.
    'De natuur gaat bij jouw in ieder geval lekker zijn gangetje.
    Hartstikke leuk.
    Grappig dat het dit jaar een echt kwartel jaar lijkt te zijn.
    want ik hoor overal van mensen dat hun kwartels het zo goed doen dit jaar.
    Het ene nestje naar de andere.
    mvg Gerard 6

    Opmerking


    • #3
      kijk en geniet liever hier van dan een haal krijgen van een hyacint ara a zoveel euro's
      Henk Dijkkamp

      Ik weet niet alles maar doe mijn best.

      Opmerking


      • #4
        Het is verdraaid toch geen wedstrijd "Wie heeft de duurste vogels"?
        Het gaat om het plezier,dat je er aan beleeft.
        Voor de tuin koop ik elk jaar o.a. "Afrikaantjes" in de kleuren citroengeel en
        oranje. Goedkoop en ze doen het altijd goed en ook daarvan geniet ik steeds.
        Vergeef me de vergelijking met de kwartels. Het gaat om het idee.
        Vr.groeten van
        Antoni





        homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

        Opmerking


        • #5
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            ja net zo erg als een klap van de molen zelfde effect trouwens ook
            Henk Dijkkamp

            Ik weet niet alles maar doe mijn best.

            Opmerking


            • #7
              @winterkoning,

              Uit je antwoord begrijp ik dat jij begrijpt wat ik bedoel.
              Begrepen?

              Opmerking


              • #8
                Geweldig!

                Wij hebben hier nu ook een nestje, ik hoop dat het goed gaat (zal het eerste nestje worden). Niets mooier dan dat jonge grut te zien!

                Wij doen hier ook niet aan broedkasten en/of handopfok. Wij laten alles aan de ouders over en kunnen zij het niet, dan kunnen ze die foute wijze ook niet aan hun kinderen doorgeven. Daarom wilde wij ook pertinent natuurbroed ch. dwergkwartels.

                Iemand vroeg mij ooit eens: "waarom heb je nu zebravinken, die leveren toch niets op?"
                ik "Ik vind het mooie vogeltjes, en als een nest verloren gaat ben je ook niets kwijt"
                Toen was het wel even stil
                Mijn Site

                Opmerking


                • #9
                  begrepen

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rudmer
                    Wij hebben hier nu ook een nestje, ik hoop dat het goed gaat (zal het eerste nestje worden). Niets mooier dan dat jonge grut te zien!

                    Wij doen hier ook niet aan broedkasten en/of handopfok. Wij laten alles aan de ouders over en kunnen zij het niet, dan kunnen ze die foute wijze ook niet aan hun kinderen doorgeven. Daarom wilde wij ook pertinent natuurbroed ch. dwergkwartels.

                    Iemand vroeg mij ooit eens: "waarom heb je nu zebravinken, die leveren toch niets op?"
                    ik "Ik vind het mooie vogeltjes, en als een nest verloren gaat ben je ook niets kwijt"
                    Toen was het wel even stil
                    Toch leuk te horen dat er meer mensen zijn die op deze mannier vogels houden ,en zich niet alleen interesseren in de grote aantallen en het geld.
                    En inderdaat zebravinkjes behoren nog steeds tot de mooiste en leukste vogeltje's en ook nog eens de gemakkelijkste en de goedkoopste.
                    In een gezelschap's volliere doen ze het prima ,en zorgen ook geregeld voor nakomelingen .Het is ook leuk om hun gedragingen te observeren ,zeker als er net jongen zijn. Bij mij werden de jonge zebravinkjes ,die nog niet goed konden vliegen ,op de grond door broedende chinese dwergkwarteltje's warm gehouden. Zulke mooie dingen zul je nooit meemaken ,als je broedkooien en broedmachine's gebruikt.
                    Ook 5 jonge zebravinkje's tezame in een badhuisje is erg leuk om te zien.
                    Als de vogels net gevoerd zijn en nieuw badwater hebben zit ook alles op de bodem van de volliere ,,ook een heel mooi gezicht.

                    Opmerking

                    Working...
                    X