Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gemengde voliere parkieten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • gemengde voliere parkieten

    Hallo,

    Ik heb een gemengde collectie parkieten in een grote voliere (6x4x2), Engelse grasparkieten, bourkes, splendid, Catharina's en valkparkieten. Alles gaat voorspoedig, al een paar jaar. Zelfs de voliere blijft groen! Nu wil ik de collectie uitbreiden. Welke parkieten kan ik erbij doen. Geen kakariki's. Slopers, altijd ruziemakers en eisen alle nestkasten op.

    Groeten W. Portman

  • #2
    Alles gaat voorspoedig
    Dat zou ik lekker zo houden, het klinkt al aardig druk zo.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      als het goed gaat waarom dan veranderen

      Opmerking


      • #4
        ik zou er dus ook niks meer bijzetten. Eigenlijk heb je al van alle sociale families een soort. Zou je bv nog een neophema bijzetten dan gaat het waarschijnlijk wel mis. Zet je bv rosella's bij dan gaat het ook mis. Eigenlijk kan ik zo niet snel iets bedenken wat er nog bijkan en moet ik zeggen dat je precies alles hebt wat in me op zou komen mocht ik perse een drukke combinatie willen maken.

        Meer dan wat jij samen hebt heb ik nooit bij elkaar gehad. Ik had altijd grasparkiet + valk. Neophema + valk of gras, Princes van Wales + valk + gras, kakeriki + gras etc.

        Dus mocht je er iets heel groots en toch aardigs bij willen zetten dan kan je op hoop van zegen de princes van wales parkiet proberen. Of je planten heel blijven durf ik echter niet te garanderen. Ook niet of het in het broedseizoen nog altijd goed zal blijven gaan. Bij mij lieten ze grasparkieten volledig met rust

        Opmerking

        Working...
        X