PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik ben gek op vogeltjes :)

devogelman
28-05-2008, 13:33
Hallo,
Ik ben... gek op vogeltjes. Toen ik een jaar of 15 was had ik twee volières. Eentje geërft van mijn opa die jarenlang kanaries kweekte en eentje zelf gebouwd. Mijn opa heeft me aan het vogelvirus gebracht destijds. In die tijd had ik weinig geld en had ik vooral zebravinken en japanse meeuwen. Daarnaast ving ik zelf groenlingen en vinken, maar dat was natuurlijk niet geheel legaal.

Ik ben nu 40 en heb mijn oude hobby een paar maanden geleden weer opgepakt. Binnen twee weken was ik weer verslaafd. Nu ik meer ruimte en financiële armslag heb, heb ik een droom van een kooi neer kunnen zetten met rood agaat mozaïk kanaries, goudvinken, putters, rijstvogels en kwarteltjes. Mijn kanaries zijn met hun tweede nest bezig en mijn goudvinken voeden momenteel hun eerste 4 jongen. Ik ben er trots op en hoop nog jarenlang plezier te beleven aan mijn hobby en dit forum.

Op mijn blog kan je mijn vogels bekijken.

Jeroen H
28-05-2008, 15:50
Heey,

Ik heb je voliere gezien op je site, lekker ruim. Ook leuk die webcam.

M.v.g.

perry
28-05-2008, 18:39
welkom de site, leuk dat je hobby weer heb op gepakt. mooie site.

Groetjes Perry

zeepsop
29-05-2008, 00:12
Hallo

In de eerste plaats "welkom"op dit forum en als tweede je hebt een mooie site, ben wel een beetje jaloers.

groet

Robert

devogelman
29-05-2008, 18:13
Nu ja, het maken van die site was niet zo heel moeilijk hoor. Dat kan heel eenvoudig via www.blogger.com.

Het enige wat ik eraan doe is tekst schrijven, foto's maken en de webcam heb ik erop gezet.

zeepsop
29-05-2008, 22:53
Nu ja, het maken van die site was niet zo heel moeilijk hoor. Dat kan heel eenvoudig via www.blogger.com.

Het enige wat ik eraan doe is tekst schrijven, foto's maken en de webcam heb ik erop gezet.

Ik ga zeker even kijken op de opgegeven site

groet en dank

Robert

Berend R.K.
30-05-2008, 07:50
Welkom, oude liefde roest niet

vogelfreak
31-05-2008, 17:30
hey welkom

mooie site heb je en ook mooie vogels:P

wens je veel succes op dit forum en met de kweek van 2008!

laat de jongen maar -0- :P