Mededeling

Collapse
No announcement yet.

diamant duifje,s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • diamant duifje,s

    hallo ik heb n koppel diamant duifjes de eerste keer dat ik n ei zag is toen hij kapot in hun kooi lag. nu heeft ze weer een nieuwe ei gelegt ,,,en ze wil erop liggen maar de man is heeeeeeeeel vervelend ze moet van hem eraf en als ze wil eten of drinken dan gaat hij haar vreselijk op de kop pikken en op de rug zitten ze zoekt dan n hoekje om haat teschuilen en heeft geen kans omte-eten. nu kwam ik net thuis heeft de man de ei uit haar bakje gegooit.
    ik weet het niet meer ik vind zielig het vrouwtjuh mag niks en kan niks wie kan mij helpen

  • #2
    het beste is om het mannetje erbij weg te halen en apart te doen en een ander mannetje erbij kopen
    mvg roy (vogelfreak)
    kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

    Opmerking


    • #3
      hoi

      ik heb het mannetjuh er ff weggehaald ze is nu als n uitgehongerde te-eten en tedrinken.maar ik wou n koppel en een keer jongen. maar wil er niet echt mee kweken ofzo ,,maar wat nu gebeurt is zo zielig. maar als ik andere man koopt gebeurt dan niet weer het zelfde ze zijn al jaar bij elkaar?

      Opmerking


      • #4
        jippie

        ik heb de man verplaats en ze ligt weer op het ei wat we terug hebben gelgt met n lepel ik hoop dat het goed komt nu n vraagje als de jong geboren is kan hij dan terug of w8m ?
        bijvoorbaad thnx

        Opmerking

        Working...
        X