Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer een nieuwe vogelliefhebber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • weer een nieuwe vogelliefhebber


  • #2
    Hallo onno,

    Welkom op dit fraaie forum , ik heb zelf putters vind ze heel mooi en zingen ook nog mooi en zijn leuk levendig vind ik , b.v mozambique sijsjes heb ik ook de mannejtes ervan zingen prachtig en zien er mooi uit ik vind gould zelf mooi om te zien maar geen zang dat vind ik toch een min punt heb ze zelf ook daarom niet ik heb speciaal voor de zang gekozen vind het prachtig als je buiten zit in d etuin en je hoord ze allemaal zingen b.v heb net een koppel boekvinken het mannetje zingt heel mooi en ziet er ook nog prachtig uit en ik heb ook nog paar kanaries zingen ook mooi maar 1 nadeel is ze slopen bijna alle beplanting van mijn en heb ook nog europeese sijsjes hele mooien en leuke vogeltjes singen is minder melodiees maar toch gezeligge vogels vind ik nou hoop dat je hier wat aan hebt ieder geval succes met aanschaven van je vogels.
    _____________
    Groetjes jan

    Opmerking


    • #3
      hee distelkanarie,

      erg bedankt voor je commentaar. Tuurlijk, de zang, was ik even vergeten, ik kan bijna niet wachten tot ik ga verhuizen!

      Heb je ook mutaties en kweek je ook?

      Opmerking


      • #4
        mutaties van mijn putters zijn wildkleur ik heb er nog niet mee gekweekt komt hopelijk van zelf wel gewoon afwachten
        _____________
        Groetjes jan

        Opmerking

        Working...
        X