Mededeling

Collapse
No announcement yet.

iedere vogel zit in elkanders nest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • iedere vogel zit in elkanders nest

    hoy,

    ik heb op dit ogenblik een 10tal nesten,maar iedere vogel gaat kijken hoe het zit in die andere is dat normaal in een nieuwe voliere,(tijdens de dag zit er een kanarie op het nest,en iets later en meeuwtje,of een zebravink),de nestjes zijn goed gemaakt,en in 2 nestjes heb ik eitjes

  • #2
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Zover ik weet kijken niet alleen bij elkaar in het nest, maar maken ze ook nog wel eens een uitstapje naar de swingersclub

      Zebravinkjes stan niet echt als monogaam bekend
      Mijn Site

      Opmerking


      • #4
        elkanders nest

        kan dit kwaad doen,aan de nesten,want voor mij moet het niet ,ik ben geen kweker,ik wil juist het gezelschap en als er jongen van komen dan neem ik deze erbij

        Opmerking


        • #5
          Nou

          lekker laten gaan dan zou ik zeggen. Je ziet vanzelf wel wat er eventueel uit de nestjes komt. Misschien nog wel wat leuks. Geniet vooral.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            elkanderst nest

            Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
            lekker laten gaan dan zou ik zeggen. Je ziet vanzelf wel wat er eventueel uit de nestjes komt. Misschien nog wel wat leuks. Geniet vooral.
            bedankt voor het antwoord,ik laat iets weten als het zover is

            huntje,

            Opmerking


            • #7
              Tja, zo gaat het nu eenmaal ........ maar jij gaat toch ook wel eens ergens op visite

              Robert

              Opmerking


              • #8
                in die tijd dat ik niet aanwezig was door ziekte ,zijn er zo een 18tal jongen uitgekomen;kanaries,zebras en meeuwtjes

                Opmerking


                • #9
                  Heel fijn ,,Dan is het dus toch heel goed gegaan.
                  Hadden de vogels allemaal appart in broedkooien gezeten ,dan had je misschien wat meer jongen gehad ,maar met zijn alle in een volliere is voor de vogels veel prettiger.

                  Opmerking

                  Working...
                  X