PDA

Bekijk Volledige Versie : iedere vogel zit in elkanders nest

huntje
13-05-2008, 21:22
hoy,

ik heb op dit ogenblik een 10tal nesten,maar iedere vogel gaat kijken hoe het zit in die andere is dat normaal in een nieuwe voliere,(tijdens de dag zit er een kanarie op het nest,en iets later en meeuwtje,of een zebravink),de nestjes zijn goed gemaakt,en in 2 nestjes heb ik eitjes:help

Henk3
13-05-2008, 21:29
tja dat is het risico van een gezelschapsvolière. Kan je niks aan doen. Als je dit niet wil dan zul je over moeten stappen op kweken in broedkooien.

Rudmer
14-05-2008, 07:53
Zover ik weet kijken niet alleen bij elkaar in het nest, maar maken ze ook nog wel eens een uitstapje naar de swingersclub :D

Zebravinkjes stan niet echt als monogaam bekend -0-

huntje
14-05-2008, 20:22
tja dat is het risico van een gezelschapsvolière. Kan je niks aan doen. Als je dit niet wil dan zul je over moeten stappen op kweken in broedkooien.

kan dit kwaad doen,aan de nesten,want voor mij moet het niet ,ik ben geen kweker,ik wil juist het gezelschap en als er jongen van komen dan neem ik deze erbij
:)

Henk3
14-05-2008, 21:30
lekker laten gaan dan zou ik zeggen. Je ziet vanzelf wel wat er eventueel uit de nestjes komt. Misschien nog wel wat leuks. Geniet vooral.

huntje
15-05-2008, 10:14
lekker laten gaan dan zou ik zeggen. Je ziet vanzelf wel wat er eventueel uit de nestjes komt. Misschien nog wel wat leuks. Geniet vooral.

bedankt voor het antwoord,ik laat iets weten als het zover is

huntje,

zeepsop
24-05-2008, 10:05
Tja, zo gaat het nu eenmaal ........ maar jij gaat toch ook wel eens ergens op visite :)

Robert

huntje
02-08-2008, 20:28
in die tijd dat ik niet aanwezig was door ziekte ,zijn er zo een 18tal jongen uitgekomen;kanaries,zebras en meeuwtjes

Animal
02-08-2008, 21:41
Heel fijn ,,Dan is het dus toch heel goed gegaan.
Hadden de vogels allemaal appart in broedkooien gezeten ,dan had je misschien wat meer jongen gehad ,maar met zijn alle in een volliere is voor de vogels veel prettiger.