Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gemeente voliere leeggeroofd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Gemeente voliere leeggeroofd

    http://www.bndestem.nl/regio/oosterh...eeggeroofd.ece
    Hier werd ik niet vrolijk van, zeker als je leest dat er jongen achter gebleven zijn, en die inmiddels dus dood zijn. Alhoewel ik me afvraag of de meeste vogels het wel overleefd hebben.

    Gr. Jeroen
    Met vriendelijke groet, Jeroen

    www.jeroenhubert.nl

  • #2
    Gewoon schofterig. geen woorden voor.
    Het ene bericht na het andere bericht haald de pers.
    mvg Gerard 6

    Opmerking


    • #3
      Roversbenden

      Het word denk ik tijd dat er eens echt werk van gemaakt word om die lui eens wat meer op de hielen te gaan zitten. Zou het komen door die open grenzen misschien?
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
        Het word denk ik tijd dat er eens echt werk van gemaakt word om die lui eens wat meer op de hielen te gaan zitten. Zou het komen door die open grenzen misschien?
        Daar ben ik het wel mee eens,maar of het door de open grenzen komt weet ik niet. Al zou het me niks verbasen want ze kunnen de vogels nu veel makkelijker weg sluisen. In ieder geval moeten ze dit zeer stevig gaan aanpakken. en niet op die slappe hollandse wijze, met de mantel der liefde toestoppen.
        mvg Gerard 6

        Opmerking


        • #5
          hoe vangen

          het grootste vraagteken bij mij :
          HOE DOEN ZE HET dat vraag ik me nu wel eens af hoe kan je in godsnaam 250 vogels in 1 nacht vangen en het is s'nachts gebeurd dus het is ook nog eens donker ???

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door ThomasD
            het grootste vraagteken bij mij :
            HOE DOEN ZE HET dat vraag ik me nu wel eens af hoe kan je in godsnaam 250 vogels in 1 nacht vangen en het is s'nachts gebeurd dus het is ook nog eens donker ???
            Dat vraag ik me inderdaad ook telkens af, moeten wel veel gewonde vogels door komen
            mvg Gerard 6

            Opmerking


            • #7
              vogels vangen in het donker

              Nou je moet uitgaan van proffessionele vangers denk ik.

              Wel eens gehoord van een infraroodnachtkijkertje? Nou dan pak je ze denk ik zo van de stok. En ook nog in rap tempo.

              Maak maar eens een slot open als je er geen verstand van hebt. Lukt denk ik niet zo snel maar een geoefende boef weet precies hoe dat moet. Paar seconden klaar.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                Ja dat is zo wij krijgen een slotje niet zo snel open, deze personen wel natuurlijk.
                Maaaarrr eeeee die nachtkijkers zijn harstikke duur toch?
                mvg Gerard 6

                Opmerking


                • #9
                  Duur

                  Wat is duur dan? Voor ons misschien wel maar als je daarmee zoveel vogels kunt jatten als je lief is? Nee dan is duur al snel een "goed"- koopje!!!

                  Een nachtkijker die je op je hoofd bevestigd heb je al vanaf zo'n € 400,00 zag ik net.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

                  Mijn website:

                  Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

                    Een nachtkijker die je op je hoofd bevestigd heb je al vanaf zo'n € 400,00 zag ik net.
                    Hahahahaha Henk ben je op onderzoek uit voor nachtkijkers

                    Tja alle gekheid op een stokje, 250 kanarie,s leveren inderdaad meer op dan 400 euro mag ik aannemen. Wat mij opvalt is dat dit het meest voorkomt in het midden en het zuiden van het land. Zou dit dan georganiseerde bende toestanden zijn. Gezien de hoeveelheden vogels en de soorten. ze weten telkens precies waar en waneer ze ergens moeten zijn.
                    mvg Gerard 6

                    Opmerking


                    • #11
                      Tja alle gekheid op een stokje, 250 kanarie,s leveren inderdaad meer op dan 400 euro mag ik aannemen.
                      Ruim 2000 euro volgens de beheerder, lijkt mij inderdaad minimaal

                      Gr.
                      Met vriendelijke groet, Jeroen

                      www.jeroenhubert.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        nachtkijker

                        Gerard 6:
                        Hahahahaha Henk ben je op onderzoek uit voor nachtkijkers
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          handig ja

                          Ja dat is zo, hier zie je 'snachts ook niets achter het huis.
                          In dat opzicht best wel een handig ding zo'n nachtkijker.
                          mvg Gerard 6

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen H
                            Ruim 2000 euro volgens de beheerder, lijkt mij inderdaad minimaal

                            Gr.
                            Ja Jeroen dat is inderdaad minimaal ja het is triest dat dit zo vaak gebeurt tegenwoordig. Gelukkig heb ik 2 grote waakhonden, je komt de tuin wel in hoor, maar het is de vraag of je eruit komt en kom je er dan uit is het de vraag hoe.
                            mvg Gerard 6

                            Opmerking


                            • #15
                              Maar dan ben je er nog niet,

                              je moet er denk ik dan maar beter ook een flinke "peperbus" (jachtgeweer) bij kopen, voor het geval dat.......
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

                              Mijn website:

                              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                              Opmerking

                              Working...
                              X