PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe server

webmaster
09-05-2008, 18:05
Beste Mensen,

De website is verhuisd naar een nieuwe (en vooral snellere) server.
De foto's doen het hierdoor tijdelijk niet meer, maar dat moet binnen 48 uur zijn opgelost.

Mijn dank aan Dennis van http://www.mijneigendomein.com/ voor de perfecte service!

Goed weekend!
Peter.

gerard 6
09-05-2008, 18:22
Mooi zo
Een ander probleempje het forum onthoud het wachtwoord ineens niet meer.
Moet nu telkens opnieuw inloggen.

rupicola
09-05-2008, 19:13
dat probleempje speelt m.i. al wat langer.

Het overkomt mij althans regelmatig dat ik inlog om een berichtje te plaatsen, vervolgens het bericht schrijf en dan na 'antwoord verwerken' opnieuw moet inloggen.

Geen ramp, maar wel eens vervelend. ;)

gerard 6
09-05-2008, 19:18
dat probleempje speelt m.i. al wat langer.

Het overkomt mij althans regelmatig dat ik inlog om een berichtje te plaatsen, vervolgens het bericht schrijf en dan na 'antwoord verwerken' opnieuw moet inloggen.

Geen ramp, maar wel eens vervelend. ;)

Inderdaad geen ramp, maar wel een beetje lastig. Bij mij is dit pas sinds vandaag vandaar dat ik het nu zeg. Misschien kon het wel komen door de nieuwe server andere instelling ofzo.Ik ben wat dat aan gaat een echte computer leek. Het rare is dat als ik opera afsluit ik opnieuw moet inloggen. Als ik opera aan laat staan is er niets aan de hand.

Henk3
09-05-2008, 19:47
Als je nu opera of Firefox of b.v. Google afsluit, dan sluit je je brouwser af en daarmee het contact met vogelcafé. Dus als het ware word je dan uitgelogd. Verbroken dus.

Normaal.

Opnieuw inloggen, ja dat komt al heel lang voor. Dan duurt het even te lang voordat je je bericht klaar hebt. Die tijd zal vast wel langer gemaakt kunnen worden door de webmaster.

En foto's uploaden kan ik al heel lang niet meer vanaf hier. In vroeger tijden was dat ook hier geen probleem. Nou ja dan maar geen foto up-loaden naar het foto album.

Succes met de nieuwe server. De tijd in de onderste balk komt nu wel weer beter overheen met de werkelijkheid. Loopt nog 5 minuten achter bij de tijd die ik heb hier.

gerard 6
09-05-2008, 21:14
Als je nu opera of Firefox of b.v. Google afsluit, dan sluit je je brouwser af en daarmee het contact met vogelcafé. Dus als het ware word je dan uitgelogd. Verbroken dus.

Normaal.

Oke dan snap ik dat dus nu ook bedankt. Maaaaaar nogmaals voor vandaag had ik dat dus niet. Klinkt raar maar waar.

webmaster
10-05-2008, 10:54
Ik zal eens kijken naar het inlog "verhaal" en waarom sommige van jullie opnieuw moeten inloggen. Is best lastig als je steeds opnieuw moet inloggen.

Groetjes Peter.

ele
26-05-2008, 00:07
Beste Mensen,

De foto's doen het hierdoor tijdelijk niet meer, maar dat moet binnen 48 uur zijn opgelost.

Peter.

Na een 5 tal pogingen denk dat het nog steeds niet lukt om foto's te uploaden??
Hoe zit dat met jullie??

vr. gr. Eelke

Hans de Vries
26-05-2008, 12:49
Na een 5 tal pogingen denk dat het nog steeds niet lukt om foto's te uploaden??
Hoe zit dat met jullie??

vr. gr. Eelke

Nou, dat zit wel snor..... geen enkel probleem.

Henk3
26-05-2008, 14:38
Dat kan ik al heel erg lang niet vanaf hier. Ook niet met de nieuwe server. Ook ik zie dat anderen het wel lukt. Maar hier lukt het niet. En dat ligt niet aan hoe ik het doe. Aantal kb's niet te groot en jpg formaat.

webmaster
26-05-2008, 16:49
Beste mensen,

Ik heb de grote van de bestanden wat opgerekt.
Dit zijn nu de nieuwe waarden, zie bijlage.

Als je je houdt aan het formaat en grootte dan kan het niet missen.

Succes!

Peter.

Henk3
26-05-2008, 18:24
Nou beste Peter, ik heb het zojuist nog weer geprobeerd om een jpg foto van 151 kb in het foto album te up-loaden maar lukt echt voor geen meter.

Trouwens bij de up-load staat dat het een jpg foto van maximaal 500 kb grootte mag zijn.

Waar heb jij het dan over? Over een Avitaar plaatje? Dat daar het formaat is opgerekt?

Volgens mij hadden wij het over foto's up-loaden in het foto album, tenminste daar had ik het over.

henk
26-05-2008, 18:44
Henk,

Gen reclame, maar even geprobeerd of ik het ook kan.

Groet,
(andere) Henk

Henk3
26-05-2008, 20:01
http://i187.photobucket.com/albums/x67/7705pg14/logo_75_jaar20klein.jpg

Maar het gaat mij om het foto's up-loaden in het foto-album. Hier in de treads heb ik er ook geen enkel probleem mee.
Ik heb je logo gelijk maar ff wat groter gemaakt.

ele
26-05-2008, 23:41
Volgens mij hadden wij het over foto's up-loaden in het foto album, tenminste daar had ik het over.

Dat bedoelde ik ook en het lukt mij nu nog steeds niet.

gr Eelke

henk
27-05-2008, 11:25
Beste Henk 3 en anderen,

Ik heb geprobeerd een foto te plaatsen en het lukte ook niet.:help
Webmaster gebeld en nu blijkt dat dat het geval is bij de "oudere" cafebezoekers. Er moet voor degenen, die dat graag willen wat worden aangepast; vraag mij niet wat.

Als het goed is dan kan Henk3 het nu wel.:D

Zijn er anderen die ook graag foto's in het album willen zetten en dat niet kunnen, meld je dan even bij de webmaster (info@awebsheep.nl) . Hij zal het dan in het verloren uurtje voor je in orde maken. Geen haast hebben dus!:nono:

Vriendelijke groet,
Henk

Henk3
27-05-2008, 11:30
Het lukt mij nu eindelijk wel zeg, heeft ongeveer wel een jaar geduurd voordat het weer kan. Zie resultaatje hier:

http://www.vogelcafe.nl/photoplog/index.php?n=369

Dank je andere Henk. En ook de webmasters natuurlijk.

henk
27-05-2008, 12:05
Henk,

Wij zijn heel blij met tevreden klanten; zegt het anderen

Vriendelijke groet,
Henk

Henk3
27-05-2008, 12:08
beste Henk, ik zag dat het jou ook gelukt is inmiddels. Ook van de oudere garde hé, ha, ha.