Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Hallo

    Hallo,

    Ik ben Jeroen, 17 jaar. Wij hebben thuis een gezelschapsvoliere met 2 zebravinken (+ 5 jongen), 4 kanaries (+ 3 jongen) en japanse kwartels (ik vind ze echt geweldig). Vorig jaar had ik ook grasparkieten en chinese dwergkwartels (met allebij gekweekt). Maar nu wil ik alleen vogels die echt helemaal goed met elkaar in een voliere kunnen (ook in het broedseizoen). Binnen heb ik nog een grasparkiet in een vrij groote kooi.




    Tevens wil ik even de aandacht richten op mijn site: http://www.jeroenhubert.nl Over vogels natuurlijk.
    Op http://www.jeroenhubert.nl/index.php...ogelsenvoliere is nog meer te lezen over welke vogels ik allemaal heb gehad.

    M.v.g. Jeroen Hubert
    Met vriendelijke groet, Jeroen

    www.jeroenhubert.nl

  • #2
    mooi voliere
    welkom hier en veel plezier hier en een leerzamen tijd toegewenst
    mvg Gerard 6

    Opmerking


    • #3
      Hallo Jeroen

      Welkom ook jij hier. Ik heb even op je site gekeken. Nou je moet wel koppie koppie hebben voor al die innerlijke codes van zo'n website. Ja sommige mensen vinden dat leuk. Ik heb ook een paar van zulke broers. Ik krijg dat er maar niet in gebakken. Nou ja er kan gelukkig ook veel zonder die codes.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        mooie voliere en welkom op de site

        gr perry

        Opmerking


        • #5
          Hallo, bedankt voor jullie welkom

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
          Welkom ook jij hier. Ik heb even op je site gekeken. Nou je moet wel koppie koppie hebben voor al die innerlijke codes van zo'n website. Ja sommige mensen vinden dat leuk. Ik heb ook een paar van zulke broers. Ik krijg dat er maar niet in gebakken. Nou ja er kan gelukkig ook veel zonder die codes.
          Ik wordt er zelf vaak gestoord van. Maar als het dan eenmaal werkt dan ben ik weer tevrede

          Gr.
          Met vriendelijke groet, Jeroen

          www.jeroenhubert.nl

          Opmerking


          • #6
            Jeroen, welkom op dit forum

            Opmerking

            Working...
            X