Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mest in de blokken??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • mest in de blokken??

    Daar ik dit jaar met bourks en turquasine's ben begonnen heb ik er toch wel een vraagje over.
    De jonge die in de blokken zitten ,daar ligt ook hun mest in, maar dat is kurkdroog zodat het gewoon stuift als je er een jong uithaald , kan ik dit er ook uit halen en weer een leeg blok geven aan de jongen, of is dit niet verstandig???

    bij voorbaad dank.

    Groeten Barend

  • #2
    mest in de blokken

    Hoi ,

    je kunt het er wel uithalen als de jongen wat ouder zijn bijvoorbeeld als je ze geringd heb.
    Als het koppel erg zenuwachtig is zou ik het afraden anders kan het misschien wel eens verkeerd gaan , maar in het algemmen kan het geen kwaad.
    Bij mijn valken en kakarikies , verschoon ik ze meestal twee keer , voordat de jongen uitvliegen.

    succes.

    Opmerking


    • #3
      mest in de blokken?

      Oorspronkelijk geplaatst door H.Koman
      Hoi ,

      je kunt het er wel uithalen als de jongen wat ouder zijn bijvoorbeeld als je ze geringd heb.
      Als het koppel erg zenuwachtig is zou ik het afraden anders kan het misschien wel eens verkeerd gaan , maar in het algemmen kan het geen kwaad.
      Bij mijn valken en kakarikies , verschoon ik ze meestal twee keer , voordat de jongen uitvliegen.

      succes.
      Bedankt voor je reactie, het koppel is redelijk rustig en de jongen zitten al goed in de veren.
      zal er de helft eerst uithalen en kijken wat er gebeurt.
      Bedankt.

      gr Barend

      Opmerking

      Working...
      X