PDA

Bekijk Volledige Versie : hallo dierenvrienden

mirke
29-04-2008, 12:07
ik zal me even voorstellen ik ben miriam ben onsettend gek op vogels
ik ben 37 jaar
vroeger altijd vogels gehad
zowel bronskanaries wildzang
en tropische
wegens verhuizing heb ik alles weg gedaan en heb helaas 11 jaar niks meer gehad
nu begint het me weer te knagen en ben met tropische vogels weer begonnen gezellig gewoon binnen in een kamer voliere
ik heb alleen gouldamadines en ik hoop dat ik toch een leuk nestje van deze mooie tropen is mag meemaken vorige keer is het me toen niet gelukt .
maar misschien met behulp van vele informatie van internet dat het misschien wel goed gaat wie weet .
ik heb hier genoeg plaats wie weet komt er nog wel van alles bij aan ander vogel soorten tot nu toe houd ik het even bij de tropen
hoef niks te bereiken van top vogels of zo gewoon puur hobby
groetjes miriam hoop dat ik hier veel plezier mag beleven

gerard 6
29-04-2008, 12:14
Welkom
Als het vogelvirus je eenmaal te pakken heeft, kom je er niet meer vanaf.
Leuk dat je weer vogels hebt genomen.
Veel plezier en gezelligheid gewenst in dit cafe zonder drank maar veel vogelliefhebbers.:p

mirke
29-04-2008, 12:33
nee gerard spoel die drank maar weg ik drink niet hihihih
zijn nog wat verstandige mensen op de wereld he -0- -0-
oja en heb ook nog 2 kleine mini hondjes dat is ook een veslaving maar ja je kunt niet alles hebben he hihihih

gerard 6
29-04-2008, 13:25
nee gerard spoel die drank maar weg ik drink niet hihihih
zijn nog wat verstandige mensen op de wereld he -0- -0-
oja en heb ook nog 2 kleine mini hondjes dat is ook een veslaving maar ja je kunt niet alles hebben he hihihih

Ja daar hoef ik ook niet teveel van te hebben, op zijn tijd is voor mij genoeg.
Tja honden zijn inderdaad een verslaving heb er zelf ook 2. Alleen zijn dat geen mini hondjes. Een Dalmatier en een kruising Duitse herder met bouvier van bijna 45 kilo.:cool: en natuurlijk mijn vogels.

distel-kanarie
29-04-2008, 21:14
welkom mike op dit gezelige vogel forum;)

zeepsop
01-05-2008, 23:58
Welkom!

Robert

Pama
05-05-2008, 13:42
Hoi

Ja dat vogels virus hebben wij ook je komt er maar niet van af.Ik ben als jij ook nieuw hier dus welkom.We kweken ook goulds dus heb je tips nodig helpen we graag.

Gr Pama

Welkom!

Robert