PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen

bvanschijndel
17-04-2008, 21:41
Hallo

Mijn naam is Bert van schijndel uit Helmond 51 jaar oud en al meer dan 25 jaar houd ik vogels,wat begon met een kanarie en parkietje is op een gegeven moment over gestapt naar tropische vogels waar ik veel successen heb gehad op de tentoonstellingen met loodbekjes zilverbekjes vuurvinkjes tijger vinkjes diamantvinken goulds ceres amadine enz.Na dat ik getrouwd en een eigen huis betrok kwam al heel gauw het eerste kind gevolgd door nog vier kinderen zodat van de vogelsport niet veel meer kwam en uit eindelijk ook stopte maar na 17 jaar ben ik toch weer begonnen met een kooi te bouwen en weer lid van mijn oude vogelclub kleutrobas geworden was begonnen met vanalles wat ik maar krijgen kon,dit is twee jaar geleden naar de wildzang gegaan en heb een mooie buiten vlucht begroeid met veel groen waar de vogels zich goed thuis voelen en hoop dit jaar voor het eerst echt te gaan kweken met wildzang.
Het begind goed mijn zanglijster zit op eieren ,mijn europese kanarie zit op eieren en twee koppels groenlingen ook verder zitten mijn geelivoor kanarie s ook op eitjes,dus mag niet klagen over het begin nu maar afwachten wat het gaat worden dit jaar.

groetjes Bert van Schijndel

Birdfarm
17-04-2008, 23:08
Welkom hier, en mits je de juiste ringen hebt besteld lijkt het kweekseizoen voor jou goed te beginnen.

Greetzzz

Rudmer
18-04-2008, 08:04
Welkom hier!

Organiseert Kleutrobas niet de Kleine Kring dit jaar? Van mij heb je geen concurrentie hoor :D Ik heb zebra's en parkieten -0- (ben zelf lid van gemerts kleur)

Henk3
18-04-2008, 19:45
Goed dat je er bent, kan je mooi meekraaien.

Serinus
19-04-2008, 06:49
Hallo Bert,

Welkom hier.
Leuk om mensen "uit de buurt" hier te ontmoeten!

Groeten, Serinus.

kevin
19-04-2008, 13:52
ik ben benieuwd geworden naar een foto van je volière

gerard 6
19-04-2008, 14:17
Welkom hier

Leuk dat je weer bent begonnen met vogels je was dus niet ingeent tegen de hardnekige vogelgriep. Tja het is een hardnekig virus.
succes met je kweek en hoor graag hoe het jouw uw zanglijster gaat.
Bij ons zit ze inmiddels ook op 5 eieren.:D

mvg gerard 6 :D -0-

bvanschijndel
19-04-2008, 20:03
Hallo Gerard 6

Ja bij mij zit de zanglijster in het binnenhok te broeden ze zit nu twee dagen en heeft twee eieren hoop dat er nog een paar bij komen ik heb een wildkleurige man met een bruine pop zitten.
wat heb jij zitten wat kleuren betreft.

groetjes en succes

Bert

bvanschijndel
19-04-2008, 20:05
Hallo Kevin

Als ik van de week tijd heb zal ik een paar foto s maken en ze plaatsen op de site.dan kun je kijken.

groetjes Bert

distel-kanarie
28-04-2008, 10:35
:santa: Hallo bert,

Mooie collectie vogels hoor;) welkom op dit leuke forum