Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ongedierte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • ongedierte

    hallo

    wat is goed spul tegen bloedluis of andere diertjes om in de kooi te spuiten?

    groeten gijsbert

  • #2
    ongedierte

    Tja dat is een ruim begrip, ongedierte. Kijk hier maar even op het forum en zoek er maar uit wat je wil: http://www.vogelcafe.nl/search.php?searchid=25026
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Gijsbert
      hallo

      wat is goed spul tegen bloedluis of andere diertjes om in de kooi te spuiten?

      groeten gijsbert
      Hallo Gijsbert,

      Bloedluis zijn op verschillende manieren te behandelen. Ik gebruik daarvoor vlooienpoeder voor honden en katten. Daar zit een werkzame stof in die in alle andere luizen middellen zit. Het voordeel hiervan is dat je het zonder problemen in de broedblokken ka strooien. Zelf als er jonge vogels in liggen. Daarnaast spuit ik de kooien regelmatig in met Ardap. Op deze manier kan ik de bloedluizenplaag aardig onderkonrole houden.

      gr Leo Ennen

      Opmerking


      • #4
        Hallo
        Er zijn zoveel middelen tegen luizen zelf gebruik ik Homeshield dit is namelijk 100% natuurlijk. De luizen zullen hierdoor uitdrogen en nemen het poeder mee naar broedplaats van de luizen kolonie Bij bijna alle dierenzaken te verkrijgen, en heb je last van een plaag kun je altijd nog Dutchy's van Refona uitzetten. Dit zijn roofmijten die leven van dit soort luizen.

        mvg gerard 6
        mvg Gerard 6

        Opmerking

        Working...
        X