Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een paar foto's van mijn zanglijster man

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Een paar foto's van mijn zanglijster man

    Hallo
    Hier een paar foto's van mijn zanglijster man, de kleine plek op zijn hoofd heeft ie destijds opgelopen door het vechten met de andere zanglijster man.
    Wat volgens de verkoper een pop moest zijn. Ik probeer ook nog wat foto's van mijn bruine pop te maken, maar die is zo druk bezig met nestelen en kliederen met de klei dat ik haar niet teveel wil storen. dus die komen nog.
    mvg gerard 6.
    mvg Gerard 6

  • #2
    Foto's

    Mooi gedaan hoor.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Het ziet er een prachtige accomodatie uit voor deze vogels, mooi.
      Veel succes met de kweek.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Charly
        Het ziet er een prachtige accomodatie uit voor deze vogels, mooi.
        Veel succes met de kweek.
        Ja bedankt voor het compliment.
        Ik heb geprobeert in de voliere een bosrand biotoop na te bootsen veel coniferen, siergrassen, wilde appelboom, heide, 2 kleine muurtjes van leistenen voor het ongedierte, wilde wingerd (moet nog aanslaan), herdera (moet ook nog aanslaan) kamperfoelie en nog meer en het is van hoog naar laag opgesteld en een lariks achterwand. Dit is mijn eerste jaar wildzang maar het lijkt de vogels meer dan goed te bevallen want alles is al druk aan het nestelen. en het is ook mooi om te zien. mvg gerard 6
        mvg Gerard 6

        Opmerking


        • #5
          voliere nu en toen ie net klaar was

          De eerste 3 zijn zoals de voliere nu is en de laatste toen ie net klaar was.
          De beplanting is bezig nu om goed door te komen al hebben de vogels de erwtenstruik nu al kaal gegeten dus daar komen nu 2 dennen voor in de plaats. De voliere is 6 x 3 x 2 met een binnenhok van 2 x 1,5 x 2
          mvg gerard 6
          mvg Gerard 6

          Opmerking


          • #6
            Zeer mooi.!!
            Zo houd een echte vogelliefhebber zijn vogels.
            Daar zouden velen eens een voorbeeld aan moeten nemen.

            Opmerking


            • #7
              Er zijn ook velen die hier geen ruimte voor hebben
              Doe je het dan fout? Zal toch niet.
              Mvg,
              Kingfisher
              Mvg,
              Kingfisher.

              Opmerking


              • #8
                mooi gedaan

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
                  Er zijn ook velen die hier geen ruimte voor hebben
                  Doe je het dan fout? Zal toch niet.
                  Mvg,
                  Kingfisher
                  Nee hoor
                  Ik heb gewoon geluk met een redelijke tuin voor in een stad. 10 x 12 meter
                  En ga deze zomer nog een beetje verder uitbreiden.
                  Heb je niet veel ruimte dan zul moeten roeien met de riemen die je hebt.
                  mvg gerard 6
                  mvg Gerard 6

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                    Nee hoor
                    Ik heb gewoon geluk met een redelijke tuin voor in een stad. 10 x 12 meter
                    En ga deze zomer nog een beetje verder uitbreiden.
                    Heb je niet veel ruimte dan zul moeten roeien met de riemen die je hebt.
                    mvg gerard 6

                    Hallo Gerard,
                    ik heb zelf ook niet te klagen hoor ,met een tuin van 20x4.5 ben ik ruim tevreden.
                    Met daarin een voliere en een kleine kippenren, en mijn kweekruimte heb ik binnen op een kamer.
                    Maar het ging mij even op de manier hoe dit berichtje werd opgesteld.
                    mvg,
                    Kingfisher
                    Mvg,
                    Kingfisher.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
                      Er zijn ook velen die hier geen ruimte voor hebben
                      Doe je het dan fout? Zal toch niet.
                      Mvg,
                      Kingfisher

                      Als je minder ruimte hebt dan houw je gewoon minder vogels.
                      Maar het minste wat je kunt doen is de vogels die je hebt proberen te houden in een zo'n natuurlijk mogenlijke omgeving.
                      Er zijn nog steeds vogelliefhebbers die dat doen.

                      Opmerking


                      • #12
                        Mvg,
                        Kingfisher.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
                          Hallo Gerard,
                          ik heb zelf ook niet te klagen hoor ,met een tuin van 20x4.5 ben ik ruim tevreden.
                          Met daarin een voliere en een kleine kippenren, en mijn kweekruimte heb ik binnen op een kamer.
                          Maar het ging mij even op de manier hoe dit berichtje werd opgesteld.
                          mvg,
                          Kingfisher
                          Hallo kingfisher
                          Ook van mij was het niet verkeerd bedoeld hoor.
                          Ene een kweekruimte binnen heb ik nog niet, hoop in de toekomst nog wel.
                          Maar de beschikbare ruimte is nu nog even een poosje voor mijn eigen kroos
                          Verder snap ik het wel het kwam wat cru over, iedereen doet als het goed is zijn best vogels zo goed mogelijk te houden mag ik aannemen.
                          mvg gerard 6

                          ps:de zanglijster pop heeft het eerste ei liggen hiep hiep hoera.
                          mvg Gerard 6

                          Opmerking


                          • #14
                            en je bent niet de enigste
                            Henk Dijkkamp

                            Ik weet niet alles maar doe mijn best.

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                              Hallo kingfisher
                              Ook van mij was het niet verkeerd bedoeld hoor.
                              Ene een kweekruimte binnen heb ik nog niet, hoop in de toekomst nog wel.
                              Maar de beschikbare ruimte is nu nog even een poosje voor mijn eigen kroos
                              Verder snap ik het wel het kwam wat cru over, iedereen doet als het goed is zijn best vogels zo goed mogelijk te houden mag ik aannemen.
                              mvg gerard 6

                              ps:de zanglijster pop heeft het eerste ei liggen hiep hiep hoera.
                              Hallo Gerard,ik had het ook niet over u/jou,ik volg je topics over je lijsters met belangstelling en dit was dan ook absoluut niet zo opgevat.
                              Ik voel mezelf ook niet aangesproken want ik heb het prima voorelkaar maar er zijn vele mensen die weinig ruimte hebben of hun hobby op een andere manier beleven en die doen het lijkt mij dan ook niet verkeerd.
                              Ook de mensen die genieten van hun pietje in de huiskamer die dan 13 jaar wordt of zo doen die het dan ook per definitie fout?
                              Natuurlijk zijn er altijd betere manieren maar die zijn niet altijd te verwezenlijken,qua ruimte of financieel of andere oorzaken.
                              Het ging om dat andere berichtje maar zo als ik al zei ik hou deze topic voor gezien en bekijk liever andere onderwerpen.
                              mvg,
                              kingfisher
                              Mvg,
                              Kingfisher.

                              Opmerking

                              Working...
                              X