Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie vinden jullie de beste zangvogel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wie vinden jullie de beste zangvogel?

    hallo,

    Wie vinden jullie de beste zangvogel die in kooi of voliere zit en waarom?



    ik persoonlijk vind die surinaamse twatwa`s de beste zangers omdat ze verschillende slaage kunne zingen en zo luid en zuiver voor zown klein vogeltje hoor maar:

    Bicudo com 2 anos e 8 meses, que aprendeu a cantar certo a pouco tempo atrás, e a cada dia me surpreende mais. Filho do Apolo e neto do JK, com ótima genétic...


    Bruxo é um bicudo genuinamente Amapaense e tem muita fibra.


    Uma pequena cantada desse pássaro que é um show!!!


    Bicudo Verdugo - Postado por Denis Belizáro Marques - Franca - SP - (Bicudos Passaros )






    _____________
    Groetjes jan

  • #2
    http://www.pbs.org/lifeofbirds/songs/index.html)
    even na onderen scrollen en klikken op lyrebird.
    mvg,
    kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

    Opmerking


    • #3
      shama lijster is inderdaad een goeie zang vogel heb ik gehoord
      _____________
      Groetjes jan

      Opmerking


      • #4
        Ik vind persoonlijk een merel heel erg goed. Ook een zanglijster hoor ik graag zingen. Dat vind ik vaak mooier dan heel exotisch. Hoewel een schamalijster ook een machtige zanger is.

        Ik vind mijn putters op het moment ook mooi zingen en 2 jaar geleden heb ik een Timbrado uit een goud zangstam weggedaan en daar heb ik nog steeds spijt van. Die vogel zong om door een ringetje te halen. De beste zang die ik ooit gehoord heb bij een kanarie

        Opmerking


        • #5
          ik als fokker van waterslagers vind uiteraard de zang van de waterslager het mooiste.

          Opmerking


          • #6
            ja ik heb zelf putter gehad die is overleden die zong ook heel mooi ik ben nu van plan een timbrado mannetje aan te schaffe vind ze heel mooi zingen.
            _____________
            Groetjes jan

            Opmerking


            • #7
              Hallo Jan!
              M.i. is dat de beste keus De Spaanse Timbrado, El Tenor.
              Vr.groeten van
              Antoni





              homepage:
              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                Hallo Jan!
                M.i. is dat de beste keus De Spaanse Timbrado, El Tenor.
                Hallo antoni,

                kent u mischien kwekers van timbrado`s in de regio gelderland ik zie dat u veel verstand van kanaries heb denk vraag het eventjes hihi
                _____________
                Groetjes jan

                Opmerking


                • #9
                  de zanglijster

                  Opmerking


                  • #10
                    De beste zanger "De Spaanse Timbrado"

                    Oorspronkelijk geplaatst door distel-kanarie
                    Hallo antoni,

                    kent u mischien kwekers van timbrado`s in de regio gelderland ik zie dat u veel verstand van kanaries heb denk vraag het eventjes hihi
                    Hallo Jan!
                    Ik zal je per e-mail het adres geven van een collega een van de 25
                    geregistreerde en gekwalificeerde Kwekers van de Spanish Timbrado Society
                    Nederland.
                    Vr.groeten van
                    Antoni





                    homepage:
                    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                      Hallo Jan!
                      Ik zal je per e-mail het adres geven van een collega een van de 25
                      geregistreerde en gekwalificeerde Kwekers van de Spanish Timbrado Society
                      Nederland.
                      Oke dat zal fijn zijn alvast bedankt
                      _____________
                      Groetjes jan

                      Opmerking


                      • #12
                        Pavarotti...

                        Wat vind je de beste zangvogel..... inderdaad, een toch wel persoonlijke vraag.
                        In '93 kweekte ik enkele bastaarden uit mozambiquesijs en edelzanger en een van die vogels zong van 's morgens vroeg tot in de avond een prachtig lied.
                        Hij werd al snel Pavarotti genoemd en we hebben bijna 11 jaar plezier aan hem beleefd. Extra leuk was dat hij in zijn geboortejaar ook nog een bondskruis behaalde op de disticts TT.
                        Dit jaar probeer ik weer een paar te fokken.

                        Hans.
                        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                        Opmerking


                        • #13
                          ik kan je zeggen dat dit een goede keus is ik heb ook via Antoni een timbrado man aangeschaft echt een super zanger.

                          mvg Ben
                          Groeten, Ben

                          Opmerking


                          • #14
                            ik persoonlijk vind de timbrado wat te metaalachtig klinken, durf het bijna niet te zeggen, anders wordt ik 14 juni afgeschoten in utrecht op de timbradosociettie

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
                              Wat vind je de beste zangvogel..... inderdaad, een toch wel persoonlijke vraag.
                              In '93 kweekte ik enkele bastaarden uit mozambiquesijs en edelzanger en een van die vogels zong van 's morgens vroeg tot in de avond een prachtig lied.
                              Hij werd al snel Pavarotti genoemd en we hebben bijna 11 jaar plezier aan hem beleefd. Extra leuk was dat hij in zijn geboortejaar ook nog een bondskruis behaalde op de disticts TT.
                              Dit jaar probeer ik weer een paar te fokken.

                              Hans.

                              O u hebt dus met edelzanger Mozambique sijs gekweekt ik heb nog een edelzanger en mozambique sijs zitten is het moeilijk om mee te bastaarden heeft u mischien een paar tips ?
                              _____________
                              Groetjes jan

                              Opmerking

                              Working...
                              X