Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een kleine voorstelling van mezelf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • een kleine voorstelling van mezelf

    Hey iedereen
    ik ben nu ongeveer een 2 tal weken actief op deze site en vond het toch een tijd dat ik me effe kwam voorstellen.

    Zo ik heet Thomas ben 14 jaar en woon in Gent.
    Het is allemaal begonnen met het kleurijke vogeltje de kanarie deze vogel leerde ik kennismaken op men tiende en zat in een kooi van (60x50x40) daarna kwam er een pop bij mijn eerste koppeltje (oranje)(joepie). Maar daar bleef het niet bij want vogeltjes in een kooi is ook maar triestig hé. Dus zocht ik een alternatief "een volière" sinds een 3 tal jaar heb ik een volière in de tuin mogen zetten van men ouders daar zaten eerst een triootje kanaries in en een koppel elssijsjes en witstuit barmsijsjes. Maar dit is nog niet het einde want toen ik de volière een maand of zes had voelde ik dat ik de smaak te pakken had dus heb ik een paar kanarie kweekkooien gemaakt samen met men pépé en heb nu zo 4 koppels kanaries maar dan was de volière nog niet gevuld en daar kwam nog een koppel chinese dwergkwartels en putters (klein) bij. Waar ik zeer tevreden van ben.

    Nu mijn vogels:
    1-1 elzsijzen
    1-1 putters (klein)
    1-1 witstuitbarmsijzen
    1-1 chinese dwergkwartels
    4-4 kanaries:
    - brons
    - duitse kuif
    - rood intensief
    - groen (altijd al willen hebben)

    zo ik hoop dat jullie nu wat meer weten over mij en als er vragen zijn beantwoordt ik die met plezier

    ThomasD

  • #2
    Welkom thomas, een mooie collectie heb je al.
    Ja, als het vogelvirus eenmaal toeslaat dan ben verkocht.
    Dit is een zeer hardnekkige ziekte. Suc6 met jouw kweek.

    Greetzzz

    Opmerking


    • #3
      welkom hier
      Mijn Site

      Opmerking


      • #4
        Nou dan,

        Hou het plezier er in en het zal je goed gaan hier.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking

        Working...
        X