Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zoek informatie over Dwergduifjes en pigmee duifjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zoek informatie over Dwergduifjes en pigmee duifjes

    Hallo ik ben op zoek naar informatie over de dwergduifjes en pigmeeduifjes.
    Kan niks vinden ook geen foto s van deze duifjes.:

  • #2
    Hier is al vast wat info


    Galerie photo de l'espèce : Colombe pygmée (Columbina minuta) - Plain-breasted Ground Dove - page 1


    This website is for sale! lietzow-naturfotografie.de is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, lietzow-naturfotografie.de has it all. We hope you find what you are searching for!


    Hier kan je nog even op doorzoeken: http://www.columbina.nl/pages/voorraad.htm
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      info dwerg en pygmeeduifjes

      Henk vast hartelijk dank kan al een stuk verder.

      groetjes Bert van Schijndel

      Opmerking


      • #4
        zoek informatie over dwergduifjes en pigmee duifjes

        Bedoel je columbina minuta en columbina passerina.
        Ik denk dat dwergduifjes en pigmee duifjes twee namen zijn voor een soort.
        Maar dat is nu eenmaal je vraag niet. Ik kan U wel tekst en fotos (gekopieerd)bezorgen over het houden en kweek van deze. Maar dan moet je mij wel een adres bezorgen. Groeten Cis.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door cis dc
          Bedoel je columbina minuta en columbina passerina.
          Ik denk dat dwergduifjes en pigmee duifjes twee namen zijn voor een soort.
          Maar dat is nu eenmaal je vraag niet. Ik kan U wel tekst en fotos (gekopieerd)bezorgen over het houden en kweek van deze. Maar dan moet je mij wel een adres bezorgen. Groeten Cis.
          Hoi,

          Even opletten

          Met Columbina minuta wordt het dwergduifje (inderdaad ookwel pigmeeduifje genoemd) aangeduid.
          Met Columbina passerina wordt het musduifje aangeduid.

          Dit zijn 2 verschillende soorten, die wel nagenoeg even groot (klein) zijn en qua uiterlijk gedeeltelijke overeenkomsten hebben.
          Het musduifje heeft een soort schubbentekening op zijn borst en heeft een iets kortere staart.

          Ik ben in bezit van beide soorten en ik moet zeggen dat ik het hele prettige en rustige duifjes vindt.

          Wil graag eventuele vragen beantwoorden.

          Groeten,

          Lennert

          Opmerking


          • #6
            zoek informatie over Dwergduifjes en pigmee duifjes

            Hallo Biezen

            Sorry dat ik dit nu pas lees maar mij computer deed een hele tijd raar heb nu een nieuwe,maar als jij de dwergduifjes in jou bezit hebt mag ik dan vragen of jij ook onverwante koppels kunt samen stellen want ik zou graag deze duifjes in mijn kooi willen hebben en meer informatie over lezen want ik vind nergens iets over deze vogels mijn mail adres vind je hier boven bij ledenlijst.
            bij bvanschijndel.

            groetjes Bert

            Opmerking

            Working...
            X