Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chat-hoekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Chat-hoekje

    The proof of the pudding is in the eating

  • #2
    zie ik wel wat in een nadeel vind ik wel dat zoals op VA wat jij bedoelt is dat er meerdere tegelijk zitten en dan dat er zo door elkaar gekletst wordt vandaar dat je mij daar niet veel cq nooit meer ziet.

    zou het wel kunnen waarderen als je met 2 of 3 mensen apart zou kunnen chatten met meerdere wordt het vaak onoverzichtelijk.
    Henk Dijkkamp

    Ik weet niet alles maar doe mijn best.

    Opmerking


    • #3
      je kan in een chat ook prive doen dat is met 1 iemand anders

      maar ik denk dat je dan veel minder vragen op het forum krijgt en dat iedereen dan in de chat hun vragen stelt
      mvg roy (vogelfreak)
      kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Hallo,

        Dijkkamp;
        een nadeel vind ik wel dat zoals op VA wat jij bedoelt is dat er meerdere tegelijk zitten en dan dat er zo door elkaar gekletst wordt
        maar ik denk dat je dan veel minder vragen op het forum krijgt en dat iedereen dan in de chat hun vragen stelt
        The proof of the pudding is in the eating

        Opmerking


        • #5
          Chathoekje

          Ik ben het volkomen met Henk Dijkkamp eens. Er zijn dikwijls te veel mensen
          in de chat,waardoor ondanks de kleuren die je kan kiezen,het een en ander
          toch niet overzichtelijk overkomt. Derhalve zal je mij daar niet gauw meer aantreffen.Het forum dat kan ik waarderen. Vele meningen,maar in het algemeen toch geen onzin.
          Met betrekking tot kanaries in alle soorten is BirdWeb in mijn ogen toch de
          beste site.
          Vr.groeten van
          Antoni





          homepage:
          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

          Opmerking


          • #6
            Hallo Serinus,

            niet geschoten is altijd mis.

            er wordt jammer genoeg niet echt veel gereageerd op je vraag.
            helaas ook (nog) niet door de moderatoren
            ik wacht het wel af, maar vind je idee zo gek nog niet

            Groeten John

            Opmerking


            • #7
              shatten,

              ik vind het prima. Gewoon zien hoe het verloopt. Niks verplicht toch?
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                vind ik ook
                het zal toch wel enkele voordelen hebben

                Opmerking


                • #9
                  chat hoekje

                  Het lijkt mij wel een goed idee om even te kunnen bijkletsen over vogels via de chat.

                  Opmerking


                  • #10
                    Chatruimte

                    Bezoeken jullie de chatruimte weleens?
                    M.vr.gr.
                    Wim van der Linden
                    http://www.vvvogelvreugd.nl/

                    Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

                    Opmerking


                    • #11
                      Als er een chathoekje komt vind ik dat wel leuk altijd gezellig om over vogels te kletsen en er zijn zoals hierboven toch genoeg mensen die het chatten niet zo zien zitten dus de berichten op het forum blijven toch wel mijn inziens .........

                      Opmerking


                      • #12
                        Toby, de chat is er inmiddels al. Ga er maar eens kijken
                        Op de Forum-index pagina staat helemaal onderaan: "Chat Cafe
                        Ga hier de Chat binnen." En als je daarop klikt (als je ingelogd bent op het forum) zou het moeten lukken.

                        Ik zelf heb hier overigens nog nooit de chat bezocht.

                        Opmerking


                        • #13
                          Hallo,

                          WJvdLinden;
                          Bezoeken jullie de chatruimte weleens?
                          The proof of the pudding is in the eating

                          Opmerking


                          • #14
                            ik vind het vooral een goede toevoeging voor het forum.
                            zo kan je dingen duidelijk maken zonder dat jan en alleman daarover een mening wil ventileren.

                            vooral de functie van 1 op 1 is een uitkomst,zo heb ik vaak vragen over fotografie,die kan ik dan ongestoord vragen aan bv een broto zonder dat ik dan andere mensen hoeft te vervelen met mijn vragen.( en heeft dus niks met geheimzinnig doen te maken)
                            is voor andere ook weinig informatief om te lezen op het forum dus niet echt iets wat er op hoeft blijft te staan .(mijn mening).
                            mvg

                            Opmerking


                            • #15
                              Net gewesst

                              Hoi Allemaal

                              Ik heb net sinds een poos weer eens op de chat geweest (Robk en Henk Draaijer).
                              En ik moet toch weer bekennen het is eigenlijk best wel leuk.
                              Alleen loop ik altijd degene mis die ik graag wat wil vragen??
                              mvg Gerard 6

                              Opmerking

                              Working...
                              X