Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eitjes.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • eitjes.

    hallo,
    ik heb in mijn voliere 1 koppeltje kanarie's zitten en 2 koppeltjes " mandarijntjes" zo worden ze hier genoemt ik weet niet of dit de echte naam is waarschijnlijk niet. mijn vraag is nu: mijn kanaries hebben een nest gemaakt tussen de klimop ipv in hun nesthouders wat opzich geen probleem is. maar in dit nest liggen 7 eitjes en dit vint ik redelijk veel aangezien ik van mijn mandarijntjes altijd maar max 4 eitjes heb. ligt dit dan gwn omdat kanaries meer jongen kunnen groot brengen of ? kan het geen kwaad dat de jongen als ze al dan niet uitkomen tussen de klimop zitten is dit giftig of niet?
    ik denk wel dat het nu te vroeg is dat ze eitjes leggen en uitbroeden of heb ik dit mis?

    vriendelijke groetjes,
    arne.
    -0- The sky is the limit-0-
    dad we never forget ya

  • #2
    Welke mandarijntjes bedoel je; mandarijnspreeuwen of mandarijneendjes?
    Andere mandarijntjes ken ik niet niet, ja, die in de fruitschaal, maar die leggen geen eieren.
    Mandarijnspreeuwen idd. altijd 4 eieren.

    Greetzzz

    Opmerking


    • #3
      eitjes

      Welkom fauwe
      De ' mandarijntjes ' of 'mandarientjes' is het west vlaams voor zebravinkjes.
      Ik zelf ben niet goed op de hoogte wat de kweek ervan betreft, maar kijk eens bij het forum voor zebravinken daar zal je wel een ander vinden .
      suc6
      ria

      Opmerking


      • #4
        mandarientjes bedoelde ik.


        greetz,
        arne.
        -0- The sky is the limit-0-
        dad we never forget ya

        Opmerking

        Working...
        X