Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje buiten voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vraagje buiten voliere

    Hallo Allemaal, Ik heb een alminium buitenvoliere met een binnenhok. De voliere staat met 1 kant tegen de schutting en de andere kant staat tegen een woning aan. Nu is mijn vraag: Moet ik nog zijkanten met plastic afsluiten vanwege e.v.t. trek/tocht of is het zo voldoende? Aangezien mij werd vertelt dat ik een zijkant nog moet afsluiten met plastic. Maar lijkt mij veel aangezien het tegen een schutting en al de woning aanstaat. Kanaries gaan er pas in als het weer beter word, zitten nu nog in het nachthok. Zou graag tips krijgen over hoe jullie erover denken . Alvast bedankt voor de moeite.
    Leen

  • #2
    Als er ook nog een dak op zit ,kunnen ze voldoende beschut zitten.
    Alleen als er vogels in overwinteren dan is het misschien handig om nog een kant dicht te maken ,maar in de zomer is dat zeker niet nodig.
    Je ziet je vogels ook een stuk beter als er niks anders voor zit dan alleen maar gaas.

    Opmerking


    • #3
      Hallo, Bedankt voor jullie reactie. Er zit inderdaad een dak op en de voliere staat ook nog onder een galerei van de bovenverdieping. En er zit een nachthok in waar ze ten alle tijden in kunnen. Ik heb ook het idee als ik er kunstof voor doe dat het zicht een stukje minder word en dat vind ik dan ook weer jammer als het niet nodig is dat het ervoor zit. Van de winter sluit ik een gedeelte af met plastic, maar eerst lekker van de zomer genieten. Bedankt!

      Opmerking

      Working...
      X