Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eisen kweekboxen buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Eisen kweekboxen buiten

    Hallo allemaal.
    Weer een paar vraagjes van mij ,gerard. Het voorjaar en de zomer komen eraan dus we kunnen weer bouwen. Ik wil graag 3 kweekboxen bouwen van 3 x 2 x 1 meter tegen de voliere aan. In deze kweekboxen wil ik graag per box, 1 koppel insecteneters houden. Wel te verstaan 1 koppel tuinfluiters, 1 koppel bosrietzangers. en 1 koppel goudhaantjes.
    Nu is de vraag waar moeten de boxen aan voldoen, wel of geen beplanting, zijn de afm. genoeg voor deze vogels. Ook de vraag moet ik extra ruimte creeren voor de jongen die uitvliegen of kunnen de jongen uitvliegen in de grote voliere waar 2 koppeltjes baardmannen inzitten. (6 x 3 x 2 meter)
    Dan rest mij nog 1 vraag wie kent er goede kwekers van deze vogelsoorten, zodat ik in het najaar goede koppels kan aanschaffen en eens een kijkje kan nemen voor die tijd. tevens een foto van de voliere zoals die nu is. (mijn trots)
    mvg Gerard 6

  • #2
    De vluchtjes zullen zeker voldoen.
    Ik zou ze zeker goed beplanten, en neem daar de vrijheid leuke tuinplanten te nemen. Insecteneters vernielen immers de planten niet. En zoek planten die insecten aantrekken.

    Een apart hok voor de jongen is altijd aan te bevelen. Insecteneters zijn niet aardig tege elkaar en jongen.

    Opmerking

    Working...
    X