Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe stand van de NBvV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nieuwe stand van de NBvV

    The proof of the pudding is in the eating

  • #2
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Wat een leuke hobby hebben wij toch!

      Opmerking


      • #4
        wij hebben het als vereneging ook betaalt en de leden alleen vertelt dat we 1 euro per lid hebben betaalt voor het kado.

        weet niet hoeveel leden de NBvV heeft maar dat keer 1 euro moest het ook wel een mooie stend zijn en dat was het ook wel vond ik
        Gr Marcel Levers

        Opmerking


        • #5
          1 euro per lid.

          Wij hebben dat gewoon eerst in de ledenvergadering gehad en aldus besloten mee te werken.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            Hallo,

            Ja klopt, 1 euro is niet veel......
            Henk3
            Wij hebben dat gewoon eerst in de ledenvergadering gehad en aldus besloten mee te werken
            En als jullie nou besloten hadden om niet mee te werken?

            Zoals ik vernomen heb, was de stand al besteld toen de afdelingen op de hoogte werden gesteld van het feit dat er een stand zou komen.....

            Of ben ik hierin verkeerd voorgelicht?

            En hoeveel heeft die stand nou eigenlijk gekost, hoeveel is er bij elkaar gebracht door de leden, wat gebeurd er met het verschil als die stand goedkoper was dan het bij elkaar gebrachte bedrag.
            Wat als de stand duurder was dan het bij elkaar gebrachte bedrag?

            Groeten, Serinus.
            The proof of the pudding is in the eating

            Opmerking


            • #7
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                Wat een leuke hobby hebben wij toch!

                Opmerking


                • #9
                  Nieuwe stand van de NBvV

                  De afronding in presentatie van de nieuwe stand loopt nog.

                  Het is de bedoeling dat de district voorzitters op de komende voorjaarsvergadering uitleg en inzicht geven aan de afdelings afgevaardigden, die dit vervolgens weer aan hun leden kunnen presenteren.

                  Het cadeau zal officieel worden aangeboden op een nog nader aan te
                  geven officele gebeurtenis, waarna er in ``Onze Vogels`` zeker aandacht aan zal worden besteed.

                  Hopelijk zijn hiermee de vragen voorlopig beantwoord .

                  Opmerking


                  • #10
                    Hallo,

                    J. Perdon;
                    Het is de bedoeling dat de district voorzitters op de komende voorjaarsvergadering uitleg en inzicht geven aan de afdelings afgevaardigden, die dit vervolgens weer aan hun leden kunnen presenteren.
                    Dan is het verstandig om hierop niet vooruit te lopen.

                    Alleen de vragen die ik hierboven al gesteld had;
                    En hoeveel heeft die stand nou eigenlijk gekost, hoeveel is er bij elkaar gebracht door de leden, wat gebeurd er met het verschil als die stand goedkoper was dan het bij elkaar gebrachte bedrag.
                    Wat als de stand duurder was dan het bij elkaar gebrachte bedrag?
                    blijven onbeantwoord.

                    AlexD;
                    Wij hebben een brief gehad van onze districtsvoorzitter waarin één en ander uitgelegd stond.
                    Als dat een zelfde brief is als die wij hebben gehad dan ben jij niet véél wijzer geworden dan ik.......

                    Ik ben echter wél benieuwd hoe het een en ander nu precies in zijn werk is gegaan........
                    Want; zoals gezegd één Euro is "maar" één Euro, maar dertigduizend Euro is D-E-R-T-I-G-D-U-I-Z-E-N-D Euro.....

                    Groeten, Serinus.
                    The proof of the pudding is in the eating

                    Opmerking


                    • #11
                      Dan zul je dus nog even geduld moeten hebben, en er op moeten vertrouwen dat je geduld beloond wordt....

                      Oorspronkelijk geplaatst door J.Perdon
                      Het is de bedoeling dat de district voorzitters op de komende voorjaarsvergadering uitleg en inzicht geven aan de afdelings afgevaardigden, die dit vervolgens weer aan hun leden kunnen presenteren.
                      Wat een leuke hobby hebben wij toch!

                      Opmerking


                      • #12
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          Nog openstaande vragen

                          Heren,

                          Ook op deze vragen kunt U antwoorden verwachten op de komende voorjaarsvergaderingen.

                          Dus uw geduld moet nog even op de proef worden gesteld.

                          Jan Perdon

                          Opmerking


                          • #14
                            Hallo,

                            J. Perdon;
                            Heren,
                            Ook op deze vragen kunt U antwoorden verwachten op de komende voorjaarsvergaderingen.
                            Dus uw geduld moet nog even op de proef worden gesteld.
                            Jan Perdon
                            The proof of the pudding is in the eating

                            Opmerking


                            • #15
                              Peanuts......

                              Ik heb er weinig over gehoord in onze vereniging, een cadeau van de leden voor de jubilerende NBvV in de vorm van 1 euro p.p.
                              Als dat waar is en zou iedere vereniging meedoen, dan komt er 32.000 euro op het kleed. Niets aan de hand, toch? In ieder geval genoeg om de kosten te dekken als het inderdaad om een stand van 30.000 pegels gaat.....
                              Symphatieker zou het geweest zijn als ieder lid een eurootje had bijgedragen
                              en dat de vereniging daar voor elke euro eentje had bijgelegd.....
                              Maar waarschijnlijk praat ik wel voor mijn beurt en moet ook wat geduld betrachten. In ieder geval, niemand weet hier het fijne van of weet het wel en houdt zijn mond dicht
                              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                              Opmerking

                              Working...
                              X