Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jeugdlid op televisie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • jeugdlid op televisie

    www.uitzendinggemist.nl

  • #2
    feliciteer je zoon maar voor me, dit is geweldig dat een kweker zijn vogel zomaar weggeeft terwijl ze bijna niet tevinden zijn, nu wordt onze hobby eens in het zonnetje gezet.( van de goede kant)

    en een jeudige kweker erbij, dit is ook belangrijk voor onze hobby.
    hoop dat hij veel mooie jongen kweekt.
    www.fretteren.eu

    Opmerking


    • #3
      phaeo

      Kijk dit zijn leuke dingen.
      Complimenten voor dhr.Stokkerman
      Mvg,
      Kingfisher
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking


      • #4
        Zoon van....

        Volgens mij niet van Henk.

        Ik ga proberen te kijken.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          Mooi om te zien dat oudere (ga ik even van uit ) hobby-isten op zo'n manier de jeugd ondersteunen.
          Wat ik er tot nu toe van merk is dat het een 'ouwelullen'-omgeving is (niet slecht bedoeld)

          Bij de vogelvereniging ben ik met mun 29e levensjaar veruit de jongste, en als je op de vogelmartken rondloopt is de haarkleur overwegend grijs.

          Ik ben blij dat mijn zoons (2.5 en 0.5) veel plezier in de vogels hebben en ik hoop dat ik de hobby over kan dragen, al zal ik het er niet met geweld in slaan

          Grote complimenten voor dhr Stokkerman die zomaar een kampioen weggeeft!!!
          Aangezien ik niet thuis ben zal ik het niet kunnen zien, maar ik zal tzt uitzending gemist kijken!
          Mijn Site

          Opmerking


          • #6
            Gezien.

            Ik heb de overhandiging gezien. Het ging allemaal nogal snel. Misschien 1 minuut, hooguit 2 minuten in beeld. Maar ja het was een mooie kanarie en René was er gelukkig mee. Hulde aan de heer Stokkerman die de kampioensvogel met tt kooi en al ter beschikking stelde.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking

            Working...
            X