Mededeling

Collapse
No announcement yet.

carmix.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • carmix.

    Hallo ik las dat carmix zo goed is voor de vogels.
    nu is het zo heb daar ook wel oren naar.

    alleen is mijn vraag waar kopen jullie dit.
    groetjes petra.

  • #2
    carmix

    Dit is een prima product. Ik heb hier in andere post al hier ea over verteld. Het is een product van Arie Blok diervoeders of Hopefarm uit Woerden. Als je op hun site zoekt dan vindt je het wel.
    Let op!
    Koop je het in ponds verpakking dan kost het ik meen rond de 11,--eur.
    koop je een baal van 15kg dan kost het 35,-- eur. dus dit prijsverschil is dus abominabel groot.
    Bevat allen vit. en mineralen, het is mn een product voor roofdieren en roofvogels. Het wordt gebruikt in dierentuinen, daar is het ook voor ontwikkeld, dus zal het beslist geen slecht spul zijn. Ook wordt het bij vruchten en insecten eters over het zachtvoer gestrooid.
    Wil je het gaan gebruiken zoek dan meerdere liefhebbers en deel die baal met een paar. Iedere dieren zaak die dieren voerders van deze firma heeft kan het bestellen. Je kunt ook contact opnemen met Arie Blok en vragen welke dierenzaak in jouw omgeving artikelen van hun betrekt.

    Het is veel beter dan het Engelse product wat in andere posten besproken is. En natuurlijk veel goedkoper per grootverpakking. Op dat andere Engelse product loopt je leeg zo duur het is, en je vogels reageren er niet allemaal goed op.

    Opmerking


    • #3
      Hallo louise poulane,

      Heel erg bedankt voor de informatie die ik van je kreeg.
      en daar heb ik ook vertrouwen in.
      groetjes petra.

      Opmerking

      Working...
      X