Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jammer.....

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Jammer.....

    Beste mensen,
    Het wordt tijd dat we hier weer normaal met elkaar om gaan. Ik ben het namelijk een beetje zat aan het worden.

    Dit forum hoort een bijdrage te leveren aan de vogelsport maar dat gebeurt de laatste dagen niet.
    Als ik iemand tijdelijk verwijder heb IK daar mijn reden voor. Om die aan de grote klok te hangen is niet fair, dat doe ik dus ook niet.

    Dit forum is een "hobby" project voor mij, IK steek er vrije tijd in om JULLIE een platform te geven (zelf heb ik geen vogels) maar als dat niet gewaardeerd wordt dan gaat de stekker eruit!

    Ps, VogelCafe is niet van de NBvV maar van mij. De NBvV heeft niks met het forum te maken. Wel promoten ze het forum omdat er 99,9% van de tijd nuttige dingen op gezegd worden die de vogelsport verder helpen.

    Ps 2, ik heb een normale baan en kan niet (en wil niet) hier agent spelen. Daar heb ik geen tijd voor.

    Peter.

  • #2
    Hallo,
    mooi gesproken volkomen mee eens.
    m.vr.gr. Harry
    m.vr.gr. Harry

    Opmerking


    • #3
      Dank je wel!
      Ik weet dat dit bericht voor maar een paar mensen geld, maar het moest even gezegd worden.

      Peter.

      Opmerking


      • #4
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          stekker eruit, aub niet doen

          hallo beste mensen waar zijn wij nu eigenlijk mee bezig, hebben we een mooie side waar iedereen terecht kan met vragen en mededelingen en dan gebeurd er dit. Volgens mij zijn we toch geen kleine kinderen. laten we bezig zijn met onze mooie sport en elkaar waarderen.ik persoonlijk zou het zeer jammer vinden!!!!
          sportgroeten Kolemine.

          Opmerking


          • #6
            helemaal mee eens

            Opmerking


            • #7
              peter,
              ik snap dat je het gezeik meer dan zat bent,maar heb je wel aan de gevolgen gedacht als je het opdoekt ????
              hoeveel " verslaafde " zullen dan wel niet moeten afkicken,want vogelcafe is/werkt verslavend.
              dus als je het opdoekt ,wil je dan een rehabilitatie forum starten zodat wij terug de maatschappij in kunnen??
              mvg

              Opmerking


              • #8
                rehabilitatie forum

                Zover zal het wel niet komen denk ik. Ik voel me gesterkt door jullie berichten.
                Dank!

                Peter.

                Opmerking


                • #9
                  ik denk toch dat het hoofdzakelijk komt, doordat mensen hier onder nickname opereren, als je ze gewoon tegenkomt, reageren ze heel anders op vragen of stellingen van je, de toonzetting moet gewoon minder.
                  maar operators, blijf alsjeblieft zo door gaan, doe hier regelmatig goede ideeen op, de andere filter ik er wel uit.

                  Opmerking


                  • #10
                    Beste webmaster,

                    Beste webmaster,

                    Gelet op de reacties lijkt het er op dat je de put hebt gedempt voor het kalf verdronken is; hulde voor je optreden.
                    Je hebt groot gelijk.

                    Vriendelijke groet,
                    Cees

                    Opmerking


                    • #11
                      Helaas kunnen sommige het niet laten.

                      Jammer dat er nog op gewezen moet worden en zeker omdat het toch om een hobby gaat.Maar Peter laat ons niet in de kou staan want hier geld ook de regel dat het vaak maar om een enkeling gaat die het verziek voor de groep vrg Rob.

                      Opmerking


                      • #12
                        Beste Peter

                        Wil je zo vriendelijk zijn om mijn naam uit de gebruikerslijst te verwijderen?

                        Aan een forum van de NBvV had ik graag willen blijven bijdragen, ook na wat onenigheid.
                        Aan een privéforumpje echter heb ik geen behoefte.
                        Groet Ton,
                        www.allevogels.nl

                        Opmerking


                        • #13
                          Ton wat is er mis met dit forum? Ik snap jou even niet.

                          Greetzzz

                          Opmerking


                          • #14
                            Hallo,

                            Graag wil ik Ton vragen op zijn besluit terug te komen!

                            Vogelarena is "Vogelarena" omdat wij allemaal dat er van gemaakt hebben.
                            Niet de NBvV, niet de ANBvV, niet de KBOF, niet de BEC en noem álle organistaies maar op.
                            De NBvV heeft wél de reclame gemaakt voor dit forum.
                            En, ja nét zoals mijn pleidooi voor een landelijk meldpunt voor de gestolen vogels; http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=2446 had ook dit initiatief onder de paraplu van een landelijke organistatie opgestart kúnnen worden.
                            Blijkbaar is er een behoefte aan.....

                            Maar goed da's dus niet het geval.

                            De meerwaarde van een forumsite voor de vogelsport in het algemeen is de laagdrempeligheid.
                            Iedereen kan er zijn idee(en) kwijt.
                            Iedereen kan hier vervolgens kennis van nemen, er zijn al verschillende onderwerpen, hier, de revue gepasseerd die bestuurders van de diverse clubs en organisaties anders niet zo snel onder ogen waren gekomen.
                            Zonder te pretenderen dat álle onderwerpen direct een groot informatief gehalte hebben, denk ik dat (in ieder geval ik) men door het discusieren hier zijn mening kan vormen over onderwerpen die ánders vaak "de ver man mijn bed show" waren gebleven.

                            Vogelcafé is, in mijn ogen, het énigste nederlandstalig forum waar de dominantie niet wordt uitgemaakt door "de kromsnavelliefhebbers".
                            (Bedoel ik niks mee, geachte kromsnavelliefhebbers)
                            Maar het is hier een lekker "mengelmoesje" waar óók jij, TON KOEK, een groot aandeel in hebt!

                            Deze diversiteit leidt er dan weer toe dat dé Bestuurders hier ook actief zijn.
                            Die zijn namelijk óók niet gek en weten dat hier meningen geventileerd worden die "spelen" in de avicultuur.

                            Dat geeft dé leden dan weer de gelegenheid om, soms 1 op 1, met het bestuur van een landelijke organisatie van gedachten te wisselen.
                            Wáár vind je zoiets?

                            Waar ik me wél weer hard voor wil maken is het volgende punt, gericht aan állen!
                            Soms worden de gesprekken wat "hard" gevoerd, soms, in mijn ogen, té hard, té veel op de man.
                            "Onzin verhalen" selecteren zichzelf wel uit.
                            Als er personen zijn die herhaaldelijk met meningen komen die "kant noch wal" raken, vallen ze geheid door de mand.
                            Door in dat geval deze personen terecht te willen wijzen, komen we in ellenlange discussies terecht waaruit niets constructiefs komt.
                            De eventuele wrok wordt meegenomen naar een volgend onderwerp waardoor ook dát onderwerp verziekt wordt.
                            Ik probeer daar in ieder geval niet op in te gaan, lukt trouwens óók niet altijd

                            Aan de Moderator(en) wil ik graag kwijt dat ik ook een ontzettende hekel heb aan het verwijderen van discussies.
                            Door sommige stukken compleet te verwijderen, raakt een onderwerp soms compleet de draad kwijt.
                            Ik heb dan het gevoel dat ik tegen een dichte deur heb staan praten....
                            Niet doen dus!

                            Het is dan inderdaad misschien "maar" een hobby en moet óók leuk blijven voor degene die dit forum onderhoud(en).
                            Daar zouden wij allemaal dan soms óók wat aan moeten denken.
                            Maar ook hiervoor geldt, "het selecteerd zichzelf wel uit".

                            Maar goed, ter afsluiting; Ton, ik hoop écht dat je op je besluit wil terug komen!

                            Groeten, Serinus.
                            The proof of the pudding is in the eating

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door webmaster
                              Ps, VogelCafe is niet van de NBvV maar van mij. De NBvV heeft niks met het forum te maken. Wel promoten ze het forum omdat er 99,9% van de tijd nuttige dingen op gezegd worden die de vogelsport verder helpen.
                              Peter.
                              Oorspronkelijk geplaatst door marcellevers
                              hallo het moet leuk blijven hier zo dat meer mensen een kijkje nemen en denken dat heeft de NBvV het mooi voor elkaar met z'n forum zo jaag je potenseele leden echt weg met het gezijk.
                              sorry wist niet dat het een prive forum was was er heilg van overtuigt dat dit in opdracht was van de NBvV of in beheer was van de NBvV.

                              ik denk dat ton zich net als ik een beetje heel er bij de benen genomen voelt omdat hij dit ook voor club doet om de vogelwereld te promoten voor de NBvV en niet voor een prive Forum
                              Gr Marcel Levers

                              Opmerking

                              Working...
                              X