Mededeling

Collapse
No announcement yet.

effe voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • effe voorstellen

    Ik ben Noël Bleus 32jaar kweker van tropische vogels metname australische prachtvinken
    op ander "arena "forum beter bekend onder de naam goulds.


    Ik draai al wat jaartjes mee in vogelland, at het geloof ik eerder dan de paplepel.

    Sta open voor vernieuwing en tegen de stroom in zwemmmen ipv de kudde volgen.Dus zou hier en daar nog weleens een aanvaring kunnen krijgen of veroorzaken,dit is dan 9 op 10 keer geen opzet.Maar zal duidelijk ook mijn visie en mening willen geven/delen.

    Voor de verdere info ben ik trotse vader van zoon(4) en dochter (7mnd) getrouwd 2 jackrussels en werkzaam in de bouw als projectleider.

  • #2
    Welkom op dit forum, ik ben geen kweker van A. prachtvinken, dus ... wij krijgen niet zo snel een aanvaring. Leuk dat je er eerlijk voor uit komt.

    Sterkte

    Robert

    Opmerking


    • #3
      http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?p=3420#post3420

      Kijk voor de zekerheid ook nog even hier;

      Opmerking


      • #4
        ho ho ik ben niet uit op aanvaringen spreek enkel uit ervaringen uit andere forums,dat deze soms onbewust komen. En tussen aanvaring en ruzie is ook nog een flinke kloof m.a.w. ruzie dat kennen we niet

        Opmerking


        • #5
          Hoi.

          Welkom hier.

          Mijn vriendin heeft ook goulds. Waarschijnlijk kunnen we nog veel leren van jouw ervaring.

          Groeten van een mede-limburger.

          Ben

          Opmerking

          Working...
          X