PDA

Bekijk Volledige Versie : effe voorstellen

Bleus
11-02-2008, 00:02
Ik ben Noël Bleus 32jaar kweker van tropische vogels metname australische prachtvinken
op ander "arena "forum beter bekend onder de naam goulds.

Ik draai al wat jaartjes mee in vogelland, at het geloof ik eerder dan de paplepel.

Sta open voor vernieuwing en tegen de stroom in zwemmmen ipv de kudde volgen.Dus zou hier en daar nog weleens een aanvaring kunnen krijgen of veroorzaken,dit is dan 9 op 10 keer geen opzet.Maar zal duidelijk ook mijn visie en mening willen geven/delen.

Voor de verdere info ben ik trotse vader van zoon(4) en dochter (7mnd) getrouwd 2 jackrussels en werkzaam in de bouw als projectleider.

zeepsop
12-02-2008, 12:14
Welkom op dit forum, ik ben geen kweker van A. prachtvinken, dus ... wij krijgen niet zo snel een aanvaring. Leuk dat je er eerlijk voor uit komt.

Sterkte :)

Robert

RobK
12-02-2008, 13:28
Beste Noël,

Welkom hier op VogelCafé. Hopelijk kunnen er een behoorlijk aantal cafébezoekers wat van jouw expertise opsteken. Misschien valt er voor jou ook nog wat :hole: info te rapen. Je weet nooit.

Als je er op voorhand al vanuit gaat dat er wel eens aanvaringen kunnen komen wil ik je verzoeken om op die momenten dan even tot tien te tellen alvorens je een antwoordje verstuurt. Zie hieronder ook het welkomstwoord van de Webmaster aan ons allen......

Het is de bedoeling van ons vogelcafé dat wij in een gezellige sfeer elkaar helpen bij onze hobby en gedachten en ideeën uitwisselen.
Je begrijpt dan ook meteen dat dit forum vooral niet bedoeld is om elkaar de les te lezen of deze of gene eens flink onderuit te halen. Als je op tentoonstellingen en beurzen komt is de sfeer altijd gemoedelijk en heeft iets van “jongens (en meisjes) onder elkaar”. Zo’n sfeertje willen wij ook graag in ons vogelcafé.http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?p=3420#post3420

Kijk voor de zekerheid ook nog even hier;

http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=1831

Sowieso is dit bericht natuurlijk niet alleen voor Noël bedoeld, hopelijk hebben we dus niet meteen ruzie..............:nono:

Groet,

Rob.

Bleus
12-02-2008, 16:31
ho ho ik ben niet uit op aanvaringen :help spreek enkel uit ervaringen uit andere forums,dat deze soms onbewust komen. En tussen aanvaring en ruzie is ook nog een flinke kloof m.a.w. ruzie dat kennen we niet :D

bun
12-02-2008, 22:42
Hoi.

Welkom hier.

Mijn vriendin heeft ook goulds. Waarschijnlijk kunnen we nog veel leren van jouw ervaring.

Groeten van een mede-limburger.

Ben