Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bananenrubriek

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bananenrubriek

    Zonet bananenrubriek en verloop bekeken.
    De houding en persoonlijkheid van mijn zoon brengt me fierheid.

    Op het gedrag van derden geen commentaar, noch waardecijfer. Mogen ze zich zelf geven.

    Tot zijn zelfamendering zal Vogelcafé het voortaan zonder ons stellen.
    Ivan Lievens
    http://natuurgould.be/

  • #2
    waarom ik hierop reageerd (want was dat echt niet meer van plan)
    natuurgould België met ondertekening lester lievens (banned)
    Lester lievens (banned)
    natuurgould België met ondertekening Ivan lievens

    waarom ? 3 x op een forum staan,geleerd uit ervaringen vanuit andere forums? waar men vanaf gekegeld is.
    strategie van de reclame campagne?
    hoe kunnen vogelcafegangers weten ofzij ook nu niet weer met lester te maken hebben,ipv Ivan?(gezien het gegeven hierboven).
    kijk voor uw zelf in de bewuste bananenrubriek waarmee men post en waarmee men ondertekend.

    nou is mij vraag eigenlijk(en dus de reden waarom ik hierop reageerd want een "mooier voorbeeld" bestaat er niet),want dat is een vraag die ik mij al heel lang stelt,hoe is het mogelijk dat men hier op het forum
    dezelfde naam mag bezigen? en dat het dus nu op 1 of meerdere computer(s) ingeschreven kan worden op het forum heb ik in de gaten nu,
    het is maar net dus hoeveel e-mail adressen men aanmaakt,1 met hot-mail ,1 met g-mail,1 met e-mail etc.etc. etc.
    hoop op een antwoord van een moderator (gaat niet in discussie).
    mvg

    Opmerking


    • #3
      www.fretteren.eu

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Punt.

          Verder reageer ik er niet op. Maar dit moest ik toch ff kwijt.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            To Banaan or not to Banaan

            Heren (dames ook),

            Het lijkt me vanwege onze innerlijke gemoedsrust maar beter dit orthomoleculair, sociaalmilieuhygiënisch verantwoorde onderwerp af te sluiten.

            Voor de meesten onder ons zal het wel duidelijk zijn hoe den vork in elkander steeckt.

            (Hoe je met meerdere emailadressen/computers op VogelCafé kan participeren heb ik geen idee. Wellicht kan onze Webmaster daar op een gepast moment eens uitsluitsel over geven.)


            Groet,

            RobK Moderator

            Opmerking

            Working...
            X