Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verwijderen berichten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • verwijderen berichten.

    zou het wenselijk zijn dat alleen de moderator berichten volledig kan verwijderen?
    wat vindt men van het feit dat het nu dus mogelijk is om eerst iets te typen en dan een uur later of zo weer te verwijderen.
    is al eens eerder gebeurt dat er reacties verwijdert waren en de reacties erop sloegen dus kant nog wal meer en dan krijg je een rare posting dus.
    Henk Dijkkamp

    Ik weet niet alles maar doe mijn best.

  • #2
    iedereen kan zijn eigen berichten veranderen, of je ze helemaal kunt verwijderen op dit forum weet ik niet, normaal kan alleen een moderator of hoger berichten verwijderen en helaas mogen deze dit ,zonder reden van opgaaf.( ben zelf moderator op een andere vogel site,)
    www.fretteren.eu

    Opmerking


    • #3
      volwassen

      We zijn denk ik met zijn allen volwaardige gesprekspartners, die denken volwassen te zijn. Dus laten we dan zelf de regie over onze eigen berichten behouden. Lijkt mij wel zo handig. Verantwoordelijkheid zit in ons allen. Dus plaats je eens een bericht wat je later zelf niet aanstaat dan is het zeer handig als je het dan zelf aanpassen of eventueel verwijderen kunt. Dat de contex bij dat laatste wel eens uit elkaar kan vallen is daarbij een factor die minder leuk is voor de lezer van de toko maar ja overal is wat bij en er zijn wel ergere dingen in het leven om je druk over te maken.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
        Ik ben het er helemaal mee eens, verwijderen zou alleen door de moderators moeten kunnen.
        Wijzigen alleen binnen een dag of zo, om foutjes er uit te halen.
        Ben ik met je eens Ton.
        Vaak zie je dat men nogal ad rem reageert op een berichtje en als het geplaatst is komt men erachter dat de reactie toch anders had moeten zijn of dat de betreffende reactie eigenlijk helemaal niet geplaatst had moeten worden...
        Verwijder je dan dat bericht dan vallen er gaten en is een vervolg van het onderwerp vaak moeilijk te volgen.
        Het is een kwestie van dicipline: tekstje tikken, eerst goed nalezen en vervolgens plaatsen. Bovendien, de mogelijkheid om je oorspronkelijke tekst in een nieuw bericht toe te lichten blijft natuurlijk altijd bestaan.
        Een nadeel hiervan is wel dat de charme van een pittige discussie hiermee verloren kan gaan.
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          Hallo,

          Winterkoning;
          iets erop zetten en daar dan vervolgens tot inkeer komen/"spijt" van hebben omdat de "zaak"toch ietsjes anders ligt (na het lezen van een berichtje en nog eens een keer dat berichtje lezen en laten "inzinken" )is er dan niet meer bij.(
          Hans de Vries;
          Vaak zie je dat men nogal ad rem reageert op een berichtje en als het geplaatst is komt men erachter dat de reactie toch anders had moeten zijn of dat de betreffende reactie eigenlijk helemaal niet geplaatst had moeten worden...
          Henk3;
          Dus plaats je eens een bericht wat je later zelf niet aanstaat dan is het zeer handig als je het dan zelf aanpassen of eventueel verwijderen kunt.
          The proof of the pudding is in the eating

          Opmerking


          • #6
            Daar gaat het om; beetje begrip en respect voor elkaar en kunnen accepteren
            dat je er zelf ook wel eens naast zit.
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

            Opmerking


            • #7
              acceptatie

              Ik accepteer en respecteer ieder die hier komt en wil ik reageren dan doe ik dat, wil ik dat niet dan doe ik dat niet. Simpel. Zolang er respect voor mij is, is er respect voor de ander. Ik heb geen zin om mij in ellenlange discussie's in te voegen met veel berichten. Soms doe je dat en dan denk je later, had ik me beter niet in kunnen mengen. Kan gebeuren. Ik hou er liever een beetje vrede op na want er is al zoveel haat en nijd op onze wereld. Leven en laten leven.
              Ik heb ook wel eens een bericht geplaatst en later kwam ik er dan achter dat er al een soortgelijk bericht geplaatst was. Die haal ik dan weg als het nog kan zonder teveel gaten te laten vallen.
              Op naar een net café van alle kanten. En sencuur hoeft van mij ook niet direkt zo heel nodig. Of het moet echt kwetsend zijn wat iemand opgeschreven heeft. Want dat is voor mij de grens. Denk er over zo u wilt. Het is slechts de mening van een klein radartje.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking

              Working...
              X