Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Kaketoe.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • De Kaketoe.

    Hallo wie heeft er voor mij een betrouwbaar adres waar je goede kaketoe's
    kunt kopen, en net uit het blok zijn en zelfstandig kunnen eten.

    waarom vraag ik dit omdat wij een papegaai hadden gekocht en er maar 14
    dagen plezier van hebben gehad omdat hij zo ziek was, naar een vogelarts geweest en nog van alles geprobeerd maar het niet meer heeft mogen helpen.

    het lag aan de voeding wat hij heeft gehad zei de vogelarts.
    hij was pas 4 jaar oud.

    hij was voor mijn dochter van 18 jaar dus veel verdriet ervan gehad en nog.
    het was een blauwvoorhoofd amazone.

    groetjes petra.

  • #2
    Ik weet niet waar je woont en/of je heel Nederland af wil voor een papegaai maar hier heb ik wel een link voor je van een papegaaien winkel die heel goed bekend staat.
    Of je nu een papegaai wilt kopen, of op zoek bent naar pagegaaienvoer, een pagepaaienkooi of papegaaienspeelgoed, Lorre en Co is het beste begin. Je krijgt bij ons top advies en service voor de beste prijs.


    Voor de rest zal ik nog even verder kijken voor je voor goede, betrouwbare, adressen.
    Groetjes Elhidia.

    P.S. hier worden de papegaaien pas verkocht als ze zelfstandig kunnen eten!!

    Opmerking


    • #3
      hoi hoi
      kijk is op www.birdplanet.nl (heeft ook een forum maar dan voor papagaaien)
      mijn vrouw zit daar altijd ivm met onze grijze roodstaart.
      mischien kunnen ze jou daar helpen
      succes

      Opmerking


      • #4
        Hallo Elhidia en rene heel erg bedankt hoor dat jullie met mij hebben mee willen denken.
        groetjes petra.

        Opmerking


        • #5
          kijk eens bij www.akala.nl
          Zij kweken zelf o.a. rosees en weten er veel vanaf. Het is een heel betrouwbaar adres en aangesloten bij Pakara

          groetjes Ankie

          Opmerking


          • #6
            en aangesloten bij Pakara
            Amigo de los Psittacidos

            Look deep into nature and you will understand everything better

            Opmerking


            • #7
              Eigenlijk is het tam maken van een papegaai en alleen in een kooi houden dieren mishandeling.

              Bij de ingang van het N.O.P. hangt een bord en daar staat op wie van papegaaien houd houd ze niet (om tam te maken dan)

              Opmerking


              • #8
                Tja max zo kun je bezig blijven he
                kanaries in een kweekkooi is ook niet zo best. die vliegen ook veel liever in een grote vlucht. maar zelf vind ik ook dat papegaaien niet in de huiskamer horen, heb zelf dan ook geen een tamme vogel omdat ik er zelf geen voorstander van ben. zeker niet voor werkende mensen die een enkele papegaai of kaketoe hebben. het zijn dieren die 'verrekes' veel aandacht nodig hebben en vragen, hard werkende mensen kunnen die niet altijd geven endit gaat dan ten koste van de vogel, dit keur ik dan ook niet goed en vind daarom dat vogels niet in de huikamer horen en zeker niet alleen

                Opmerking


                • #9
                  Hoi Petra, kun je niet kiezen voor een geschikter huisdier? Dat is veel leuker dan beginnen aan een papegaai waar je nog minstens 50 jaar non stop elke dag uren aandacht aan moet geven. Dat soort huiskamervogels wennen zelden nog aan een normale partner en zitten dus levenslang verbonden aan een mens. Helaas zijn er meer papegaaien dan mensen die er voor ze willen zijn elke dag en dat maakt het voor mij ook wat triest. Gewoon niet aan beginnen en een meer geschikt huisdier nemen. Of een valkparkiet en dan na een paar maanden nog een erbij. Dat is veel leuker en ze leven een normale levenslengte die te overzien is.

                  Papegaaien moet je op je erfenis zetten

                  Opmerking


                  • #10
                    Hallo Marx,

                    We hebben inmiddels al weer 1 jaar een edelpapegaai, een pop
                    en die was 1en half jaar, toen we haar kochten.

                    Het is in een woord een geweldig dier, en alleen is ze nooit hier hoor
                    en ook heel veel uit de kooi.

                    ben altijd bij haar.
                    En ook al de andere van het gezin zijn er altijd bij.

                    en wat betreft andere dieren we hebben hier ook nog honden lopen hoor
                    3 katten, vogels, konijn.

                    groetjes petra.

                    Opmerking

                    Working...
                    X