Mededeling

Collapse
No announcement yet.

www.zebravinken.nl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • www.zebravinken.nl

    Ik heb wel geen filmpjes of zo, maar het viel me op dat je hier geen links op kunt zetten,of zie ik iets over het hoofd? Nou ja ik doe het dus hier maar .....voor de liefhebber.
    www.zebravinken.nl is mijn site
    Ik heb weer wat nieuwe teksten en foto's toegevoegd bij de volgend sub menu's; nieuws, kleurslagen wang bleekrug grijs, resultaten.
    Ook nog nieuwe foto's van nieuwe vogels toegevoegd in de kleuren bleekruggrijs, pastel bleekruggrijs, agaat bleekrug grijs, zwartwang grijs en zwartwang bleekrug grijs.

    Als het goed is binnekort nog meer nieuwe foto's

  • #2
    Weer een update aan www.zebravinken.nl ...met 25 nieuwe foto's :wink:

    Opmerking


    • #3
      Mooie Site!

      Ik ben geen zebravinken kweker, maar wil toch mijn complimenten geven over de site en de info die je geeft.

      gr. Edwin

      Opmerking


      • #4
        Na het vorige bericht een aantal keren al geupdate en dus veel nieuwe foto's (bijna alle kleuren)en tekst toegevoegt (kweek en resultaten en nieuws):wink:

        _________________
        Neem ook eens een kijkje op http://www.zebravinken.nl en vergeet niet het gastenboek te tekenen.

        Opmerking


        • #5
          Nogmaals een update 27-112008 met nieuwe tekst en veel nieuwe mooie foto's

          Vergeet niet in het gastenboek te schrijven :lol:

          Opmerking


          • #6
            @ Jan Pastoor:

            Een hele mooie overzichtelijke site.

            Mijn complimenten.
            Amigo de los Psittacidos

            Look deep into nature and you will understand everything better

            Opmerking


            • #7
              mooi

              Oorspronkelijk geplaatst door Jan Pastoor
              Na het vorige bericht een aantal keren al geupdate en dus veel nieuwe foto's (bijna alle kleuren)en tekst toegevoegt (kweek en resultaten en nieuws):wink:

              _________________
              Neem ook eens een kijkje op http://www.zebravinken.nl en vergeet niet het gastenboek te tekenen.
              jammer dat ik ze moeten wegdoen was van moeten, allergie. kweekte met geelsnavel. in de grijze bleekrug. zeer mooie vogels. veel veel kweek met de zebra, groet medaar. ( van een echte vinken piet uit west vlaanderen).

              Opmerking


              • #8
                hey

                mooie site die pastel zebravinken dat zijn ook mooie :P

                komen deze veel voor?


                en veel kweeksucces in 2009
                mvg roy (vogelfreak)
                kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

                Opmerking


                • #9
                  Ik heb vroeger ook zebras gehad.Nu heb ik alleen maar goulds,binsen en 3kleur P A's.Maar de site is erg mooi.Met prachtige foto's.Echt heel mooi.
                  Succes
                  Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

                  Opmerking


                  • #10
                    Nogmaals een update met nieuwe foto's en ik hoop binnenkort nog meer.

                    Opmerking


                    • #11
                      goed bezig, mooie site!

                      Opmerking


                      • #12


                        Hij is er dan .....de nieuwe site www.zebravinken.nl

                        Wat vind u er van? Schrijf het in het gastenboek.....de website bouwer (rene) is ook erg nieuwsgierig

                        Opmerking


                        • #13
                          Geupdate?

                          Hallo Jan ( en anderen) waarom niet een mooi Nederlands woord gebruiken zoals "bijgewerkt" voor een website i.p.v. geupdate. Klinkt voor mij wonend in een Engels sprekend land een beetje raar. Groet, Kees, Nieuw Zeeland.

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch
                            Hallo Jan ( en anderen) waarom niet een mooi Nederlands woord gebruiken zoals "bijgewerkt" voor een website i.p.v. geupdate. Klinkt voor mij wonend in een Engels sprekend land een beetje raar. Groet, Kees, Nieuw Zeeland.
                            Hij is niet bijgewerkt hij is vernieuwd...

                            Opmerking

                            Working...
                            X