Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hartelijk dank!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Hartelijk dank!

    Hierbij wil ik de ratten waarvan ik bezoek heb gehad succes wensen met mijn vogels en ze hartelijk danken dat ze toch 1 koppel putters en mijn kanaries hebben laten zitten, HULDE!!!
    Eergisteren had ik 73 vogels meer, major putters in wildkleur, isabel, eumo, satinet en witkop, sijzen in wildkleur, bruin, ivoor, isabel en agaativoor, grote barmsijzen in wildkleur en agaat, en 2 koppels Europese pestvogels.
    Hiervan heb ik nog ongeveer een kilo bij elkaar geveegde slag- en staartpennen over...

    De groeten,
    S

    Enne, kweeknummers: Barmsijzen NF54 en AOB ZP502, Sijzen AB4800, BEC2122, KBOF132250, Pestvogels AB4800, Putters KBOF132250 en AB4800

  • #2
    Wel een heel triest bericht. Sterkte!
    mvrgr

    Piet

    Opmerking


    • #3
      Ratten?

      Heb je ze gezien dan? Zouden anders net zo goed bunzings geweest kunnen zijn. Die maken dus wel degelijk alles af wat ze te pakken kunnen krijgen.

      Dan moeten ze wel ergens zijn binnen kunnen komen. Heb je ergens een gat gevonden?

      Toch erg verdrietig voor je. Jammer. Hopelijk kan je de moed vinden om toch ermee door te gaan.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Heb nog nooit bunzingen met gereedschap gezien die kabels doorknippen, over garages klimmen, deuren weten open te maken en in een auto wegrijden.....
        Toch RATTEN dus.....

        Kheb jullie alleen even op de hoogte gebracht om alert te blijven.

        Groet en jullie wel succes met de kweek gewenst.
        S

        Opmerking


        • #5
          Dergelijke ratten mogen ze van mij ook vergif geven.

          Sterkte!
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            wat erg van je verlies
            veel sterkte

            Opmerking


            • #7
              g***domme , je hoort het steeds meer, wat bezield deze "ratten"om onze hobby zo te verpesten, geld,geld,geld.
              voor mij mogen ze aan de hoogste boom worden opgehangen(spreek woordenlijk dan)

              sterkte met je verlies en dan ze vlug gepakt mogen worden.

              smerige RATTEN
              www.fretteren.eu

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Studiegroep Veldhoven
                Heb nog nooit bunzingen met gereedschap gezien die kabels doorknippen, over garages klimmen, deuren weten open te maken en in een auto wegrijden.....
                Toch RATTEN dus.....

                Kheb jullie alleen even op de hoogte gebracht om alert te blijven.

                Groet en jullie wel succes met de kweek gewenst.
                S

                Ik dacht het nog wel even maar ja, kan ik van hier ook niet zien of weten als je dat er in eerste instantie niet bij vermeld.

                Ik hoop ook van ganser harte dat zulk soort lui flink aangepakt zullen worden maar ja dan moeten ze wel eerst opgepakt worden.

                Maak er flink stampij over bij de pers en wel zo snel mogelijk. SBS6 misschien of de regionale omroep. Ik neem aan dat je wel aangifte gedaan hebt. Dan komt het ook vanzelf wel in de krant.

                En wat betreft die bomen, dat hoeven helemaal niet van die hogen te zijn hoor. Een korte volstaat ook prima. Er moet wat tegen gedaan worden. Wat een rotzakken dat er toch ook rondlopen.

                Ben eigenlijk toch wel benieuwd of je ergens in een catalogus gestaan hebt.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #9
                  Het is bijna onmogelijk om dergelijk tuig buiten de deur te houden....
                  Helaas een verschijnsel van deze tijd waar we niets meer aan kunnen veranderen. Maar het blijft een verschrikkelijke ervaring! Hoop dat je voor de toekomst toch weer wat soepel aan vogels kunt komen.
                  Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                  Opmerking


                  • #10
                    ik sluit mij bij de voorgaande sprekers aan wat betreft die bomen.
                    veel sterkte gewenst

                    Groeten John

                    Opmerking


                    • #11
                      ik ook....

                      Misschien een idee om ringnummers te publiceren, dan kunnen we misschien naar deze vogels uitkijken.
                      Wat een leuke hobby hebben wij toch!

                      Opmerking


                      • #12
                        Om te kotsen

                        Ik denk dat hier geen eind meer aan komt, je hoort het nu zo vaak dat het meer een regel aan het worden is dan toeval
                        En dat voor het geld ga dan gewoon werken voor je geld maar blijf met je poten van ander mans dieren en spullen af.
                        Deze lui hoef je niet op te hangen maar hak ze de handen af en stel een voorbeeld voor de rest.
                        Zo dat is er weer uit kan hier echt woest van worden.
                        Heel veel sterkte
                        mvg Gerard 6

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik wens je succes met het vinden van nieuwe kweekkoppels.
                          Anders hebben we weer een serieuze kweker minder.
                          deze kweker weer aan goede vogels.

                          gr. Ben

                          Opmerking

                          Working...
                          X