PDA

Bekijk Volledige Versie : bird company

jk den boef
21-01-2008, 22:57
hallo
wie heeft ervaring met aangekochte vogels waarvan de kweker alle producten en ook zeer fanatiek van de bird company gebruikt ?
ikzelf gaf de aangekochte vogels het niet [ te duur en onnatuurlijk ] en de vogels vielen zwaar terug zelfs doode, en van wat overbleef was de kweek erbarmelijk slecht, terwijl het met mijn eigen vogels prima ging.
heel graag reactie,s graag , durf eigenlijk nu geen vogels meer aan te kopen bij kwekers die dit product gebruiken, ter info op de site grasparkieten heb ik een reactie gehad.

m vr grt jkdb

bestgloster
23-01-2008, 17:42
hallo
wie heeft ervaring met aangekochte vogels waarvan de kweker alle producten en ook zeer fanatiek van de bird company gebruikt ?
ikzelf gaf de aangekochte vogels het niet [ te duur en onnatuurlijk ] en de vogels vielen zwaar terug zelfs doode, en van wat overbleef was de kweek erbarmelijk slecht, terwijl het met mijn eigen vogels prima ging.
heel graag reactie,s graag , durf eigenlijk nu geen vogels meer aan te kopen bij kwekers die dit product gebruiken, ter info op de site grasparkieten heb ik een reactie gehad.

m vr grt jkdb

Heb het jaren geleden wel een kweekseizoen gebruikt maar kon eigenlijk geen verschil zien met andere jaren. Ben tegenstander van al deze produkten, alsof je zonder deze supplementen niet goed zou kweken? Vogels in conditie kweken en daar waar er wat aan de vogels of omstandigheden mankeert zullen zulke produkten ook niet helpen. Daarbij komt dan nog dat het eigenlijk niet leuk meer is wat deze produkten kosten, ga je voor het hele programma ben je gelijk een paar honderd euro kwijt zonder dat er aanwijsbaar betere resultaten mee gehaald kunnen worden!!! Ben benieuwd of er ook kwekers zijn die wel positief zijn over deze Birdcare company produkten.

L. Walraevens
23-01-2008, 19:39
Back to nature, an idea? :D

jk den boef
23-01-2008, 22:38
Back to nature, an idea? :D

een reactie is een reactie ok , maar ik hoop dat er heeeel veel reageren kunnen we aardig tegengas geven aan alle rommel die op de markt gebracht word, en volgens mij beslist niet ten goede voor de vogels er worden er maar een paar beter van , en ik heb een idee wie

m vr grt jkdb

Animal
24-01-2008, 23:49
Het lijkt er tegenwoordig steeds meer op .of er iets mis is met het op een natuurlijke mannier vogels houden en kweken in een volliere.