Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo iedereen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Hallo iedereen

    Ik ben Tamara, woonachtig in IJsselstein en trotse bezitter van 2 aquariua met gupjes, barbeeltjes, corydoras, slakken en garnalen, een grote zelfbouwkooi met hierin 13 tamme ratjes en een kooi met 2 japanse meeuwtjes (mannen) en een kruising zebravink/nog iets en een kooi met 2 rijstvogelmannetjes.

    Drukke beestenbende bij mij dus. Verder woon ik alleen. Dat bevalt me prima. Ik ben liever samen met dieren dan met mensen.

  • #2
    Hallo Tamara

    Hardstikke leuk dat je hier ook bent komen buurten, toch een beetje onder de mensen, ha, ha. Veel plezier hier.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      hoi welkom hier

      Opmerking


      • #4
        Hallo Yumi welkom hier op het vogelcafe.
        en wat betreft over liever met dieren omgaan dan met mensen ben ik met je eens hoor, er is niets eerlijker tegen je dan dieren.

        groetjes petra

        Opmerking


        • #5
          en je hebt geen hond ???

          Oorspronkelijk geplaatst door yumi
          Ik ben Tamara, woonachtig in IJsselstein en trotse bezitter van 2 aquariua met gupjes, barbeeltjes, corydoras, slakken en garnalen, een grote zelfbouwkooi met hierin 13 tamme ratjes en een kooi met 2 japanse meeuwtjes (mannen) en een kruising zebravink/nog iets en een kooi met 2 rijstvogelmannetjes.

          Drukke beestenbende bij mij dus. Verder woon ik alleen. Dat bevalt me prima. Ik ben liever samen met dieren dan met mensen.

          Opmerking


          • #6
            Als je de mensen leert kennen, ga je van de dieren houden!

            groet

            Rob

            Opmerking


            • #7
              Alleen met je dierenvrienden

              Zaaalig,alleen met je dieren.Geen gezever ,geen gelul.Ik benijd je!!!
              Groet,
              Bronzeman

              Opmerking


              • #8
                Met mensen veel gezeur,

                Ha, ha, ja het kunnen vervelende zeuren zijn en vooral ook nieuwsgierig. Sommigen vragen je het hemd van het lijf. Maar er zijn ook vast leuke mensen hoor. Misschien met dezelfde codes als die gij ook bezit. Een terleurstelling in de medemens kan iemand wel een andere richting op doen gaan. Vertel mij wat. Maar ja een mens is een mens en soort zoekt toch vaak soort toch?
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #9
                  welkom

                  Hartelijk welkom hier. Tja, ik vind he zelf ook zalig alleen, maar vind het ook leuk met mensen om me heen. Heb zelf ook een stapeltje vee in huis en het bevalt me prima. Klinkt leuk met al die dieren bij jou.

                  Groet, Gonda

                  Opmerking

                  Working...
                  X