Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitslag prijswinaars vogel 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Uitslag prijswinaars vogel 2008

    De prijswinnaars van Vogel 2008 kan men downloaden via deze pagina:


    Peter.

  • #2
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

    Opmerking


    • #3
      Ik heb nog wat puntjes gehaaald Hans

      Opmerking


      • #4
        Allen van harte gefeliciteerd met de behaalde prijzen.

        Voor alle bezoekers, heeft u er al zin in?

        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jan Pastoor
          Ik heb nog wat puntjes gehaaald Hans
          Ja, ik heb gehoord dat jij zondag een aanhangwagen mee moet nemen
          Klasse, van harte!
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

          Opmerking


          • #6
            Ik dacht gelezen te hebben dat ene Hans de Vries ook een prijs gewonnen had met ESSB vogels (John is die Friese Vries al lid?)
            kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

            Opmerking


            • #7
              gefeliciteerd

              Bij deze wil ik alle prijswinnaars van harte feliciteren met de behaalde resultaten.

              Zo op het eerste gezicht ziet het er geweldig uit en ik kijk er naar uit om zaterdag met wat jeugd te gaan kijken.
              wilfred coljee

              Opmerking


              • #8
                Ik ga ze vrijdag bekijken.

                Gefeliciteerd allemaal!
                Wat een leuke hobby hebben wij toch!

                Opmerking


                • #9
                  Vogel 2008

                  HIER VANUIT ROTTERDAM ALLE PRIJSWINNAARS


                  "P R O F I C I A T"


                  mede namens mijn partner LOUISE
                  Vr.groeten van
                  Antoni





                  homepage:
                  http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik dacht gelezen te hebben dat ene Hans de Vries ook een prijs gewonnen had met ESSB vogels (John is die Friese Vries al lid?)
                    Klopt, die had ik al (via een mailtje) gefeliciteerd, net als een ander lid dat in de prijzen is gevallen.

                    Groeten, Serinus.
                    The proof of the pudding is in the eating

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door HansvdWeerdhof
                      Ik dacht gelezen te hebben dat ene Hans de Vries ook een prijs gewonnen had met ESSB vogels (John is die Friese Vries al lid?)
                      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                      Opmerking


                      • #12
                        Nou Hans en Hans, gefeliciteerd met de behaalde prijzen.

                        Opmerking


                        • #13
                          Bedankt Hans, gedurfd? Ach ja ik had er precies 5 en ik dacht ik probeer het gewoon, helaas had er 1 die in de stam moest gaandeweg diverse afgebroken staartpennen opgelopen, dus ik heb een kweekman (de vader van enkele uit de stam) uit de broedkooi moeten pakken om de stam te kunnen completeren en die kweekman was uiteraard niet helemaal super de super.
                          En die deed me dus mooi de das om, want dat was de 2e van de stam en die had 88.
                          Die uitviel was gelijkwaardig aan de andere van de stam, niveau 91, ja en met die ene geheel gaaf had ik dat ene puntje dat ik nu tekort kwam makkelijk ingehaald en was het goud geweestmet 5 punten meer dan de stam die me nu net 1 puntje voorbleef.
                          Of ik had de enkeling absent moeten zetten en die in de stam erbij moeten doen, maar ja da's allemaal achteraf gel..

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jan Pastoor
                          Nou Hans en Hans, gefeliciteerd met de behaalde prijzen.
                          Ja hebberd, jij ook gefeliciteerd hoor, voor degenen die dat niet weten die hebberd van Pastoor had 12 of 13 prijzen in Apeldoorn
                          In 1 groep was hij zo vriendelijk om nog 1 prijs voor een ander over te laten, en in twee andere groepen had hij ook bijna alle prijzen, toch aardig van hem dat hij een ander ook nog wat gunt....

                          Nee hoor, ik ben niet jaloers, het is hem van harte gegund, want hij bewijst al jaren dat jij erg mooie vogels kan brengen.
                          kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

                          Opmerking


                          • #14
                            Hoi ik ben hier nogal nieuw hier en heb een vraagje over de uitslaglijsten.

                            ik zie achter de prijswinnaars letters staan, K, Z of B.
                            Ik neem aan dat dat kampioen, zilver en brons betekent.
                            Maar hoe zit het met die punten? De een heeft er b.v. 371, de ander 93
                            Dan zie ik hier en daar nog een plusje of een minnetje...
                            Betreft het dan meerdere vogels die samen kampioen worden?

                            Opmerking


                            • #15
                              K=Kampioen=Goud, Z=Zilver en B=Brons
                              Dat kun je worden met stammen (4 vogel) en enkelingen
                              dus staat er een aantal van driehonderdzoveel dan is dat een stam
                              en een aantal van rond de 90 is een enkeling

                              plusjes en minnetjes worden gebruikt om het verschil te maken tussen de prijswinnende vogels en niet-prijswinnende vogels.
                              In de meeste groepen bij de enkelingen zal dat zijn 93 Goud, 92+ Zilver en 92- Brons, de vogels met 92 hebben geen prijs.
                              kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

                              Opmerking

                              Working...
                              X