Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat te doen als je te veel vogels hebt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wat te doen als je te veel vogels hebt

    Hallo allemaal,

    Ik hoor soms dat mensen wel honderden zebravinken hebben. Nu is mijn vraag waar laten deze mensen hun zebravinken?

    En wat is de gemiddelde verkoop prijs van een zebravink? De prijzen die ik zie op bv marktplaats, die varieren nog al. Ik wil gewoon simpele zebravinken gaan houden en nog niet aan tentoonstellingen mee doen. En wat krijg je gemiddelt voor een zebravink?

    Alvast bedankt voor de reacties.

  • #2
    als je niet aan tentoonstelling mee wil doen kun je af met het wat "goedkopere" soort. Deze kosten bij een particulier vaak niet meer dan 2,50 per stuk.

    Wil je van je zebravinken af dan geeft een handelaar tussen de 1,- en 2,- voor deze zebravinken.

    Wil je echter tt kwaliteit dan zit je snel op zo'n 10 euro per koppel. Voor topvogels betaal je vanzelfsprekend meer. Met het speciale spul is het zegmaar wat de gek er voor geeft. Bedenk dat er vaak een aantal jaren van kweken aan dit soort vogels vooraf is gegaan, dus daar zal de prijs naar zijn. Kwaliteit mag wat kosten nietwaar?
    Handelaren gaan verschillend om met tt zebravinken. De een geeft er meer voor dan voor de gewone, de ander niet.

    Wil je beginnen met zebravinken denk dan eens goed na wat je wil. Begin je met mindere kwaliteit dan kom je ook minder snel van je jongen af.
    Wat een leuke hobby hebben wij toch!

    Opmerking


    • #3
      waar ik ga krijg ik 2.25 voor een pop en 0.50!! voor een man

      Opmerking


      • #4
        als je bij een opkoper gaat moet je er vanuit gaan dat je 2,50 krijgt pst.
        sommige opkopers geven voor de losse mannen maar 0,50,dus je kunt beter koppels weg brengen.
        Een beetje normalen prijs die je op het internet ziet zal hangen rond de 2,50 tot 3,00 euro,heb ik het over de kleine soort,dus niet over de groete of tentoonstelling vogels
        Met vriendelijke vogelgroeten, Richard
        website: http://members.home.nl/vogeltrek/

        Opmerking

        Working...
        X