Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gaat dit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • gaat dit?


  • #2
    Wat is ruim bij jou?

    Greetzzz

    Opmerking


    • #3
      haha

      1.90 hoog
      1.50 diep
      2.00 lang

      greetz

      Opmerking


      • #4
        Op zich zal het qua ruimte wel mogelijk moeten zijn (ruim genoeg) maar je bent ook nog afhankelijk van het temperament van bepaalde individuen.
        Als je de duifjes gaat kopen maak dan in elk geval de afspraak dat in geval van mislukken van de uitbreiding je deze aankoop ongedaan kan maken (vogels terug brengen en je geld terug halen). Maak deze afspraak voor de aankoop!

        Greetzzz

        Opmerking


        • #5
          gaat dat zomaar?
          nu ja.. ik ga het proberen

          gaat het niet zo goed misschien om daarmee te kweken

          alvast bedankt voor de tip

          Opmerking


          • #6
            No thanks, doe er je voordeel mee. Niet geschoten is altijd mis.
            Je verlaagt op die manier het risico voor jezelf. Je blijft dan niet met vogels zitten die niet bij de rest van jouw gezelschap passen.
            Voor de koop gesloten is, is men eerder bereid een toezegging te doen dan na die tijd. En houd ook in de gaten dat een gesproken woord dezelfde 'rechtswaarde' kent als een geschreven woord. Ik zal ten alle tijde een verkoper aan zijn woord houden, mits dat nodig mocht zijn.

            Greetzzz

            Opmerking


            • #7
              ok ik ga dat doen

              Opmerking


              • #8
                Vogels terug brengen en geld terug?

                Zou je bij mij nooit voor elkaar krijgen.

                Reden? Simpel. Je weet toch nooit hoe degene die vogels aanschaft met zijn vogels thuis om gaat? Je kan dan als verkoper en tevens terugnemer mooi ziekten in je hok binnen halen.

                De koper moet zelf ook aan enige informatie zien te komen voor hij tot een aanschaf van een nieuwe soort over gaat. Mijn idee.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #9
                  Een koper kan net zo min als een verkoper van te voren aangeven of een koppeltje klikt dan wel niet klikt met jouw volierebevolking, als jij daarmee niet accoord kan gaan, even goede vrienden maar dan gaat de koop niet door.

                  Greetzzz



                  PS; ik kan als koper toch ook al ziekten binnenhalen?

                  Opmerking

                  Working...
                  X