Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Comed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Comed

    Regelmatig hoor ik positieve geluiden van kwekers over het gebruik van producten van Comed: cometaves, megabactin, winmix etc.
    Wil iemand hier iets over kwijt? Zelf lijkt het me dat het matig opgenomen wordt omdat het niet wateroplosbaar is maar door het voer gemengd moet worden. Wat ze dan binnen krijgen moet je maar afwachten.

    Vr. gr.

    Wim

  • #2
    Comed

    Zelf kan ik er niet veel over zeggen daar ik het niet gebruik al interesseert het me wel. Jammer dat er weinig reactie op komt. Zijn er mensen die het wel gebruiken en ook betere resultaten hebben of zijn de resultaten niet echt merkbaar?
    Waar ik wel iets over kwijt wil is over het produkt 'Vior' van Dr. Vandersanden ( De Varen). Het is een produkt bedoeld om aan te zuren op basis van organische zuren en plantenextrakten.
    Over dit produkt alleen maar lof, ik ben kweker van kleine lorisoorten en na het kuren met dit produkt werd de kwaliteit van de pluimen en de algemene vitaliteit van de loris merkbaar beter. De vogels lieten na 10 dagen stralende ogen, een zeer zachte bevedering en een strakke roze huid zien.
    Het is geen Comedprodukt maar misschien is het voor u ook bruikbaar.

    Reacties zijn altijd welkom,

    vriendelijke groet

    Opmerking


    • #3
      Hallo Mirjam,

      Ook ik ben wel geinteresseerd hoe u het gebruikt en wat u ervaringen zijn.

      Vriendelijke groet

      Opmerking

      Working...
      X