Mededeling

Collapse
No announcement yet.

district TT Noord Holland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • district TT Noord Holland

    Opening vogelshow: woensdag 26 december 11.00 uur

    Openingstijden: woensdag 26 december 11.45 - 18.00 uur
    donderdag 27 december 10.00 - 18.00 uur
    vrijdag 28 december 10.00 - 21.00 uur
    zaterdag 29 december 10.00 - 18.00 uur
    zondag 30 december 10.00 - 13.00 uur
    Adres;
    sportcomplex KDO, Vuurlijn 51 De Kwakel

    Ik doe daar ook mee met een 6 tal catharina parkieten en 9 zebravinken

    Piet

  • #2
    piet veel succes hoop dat je in de prijsen valt
    Gr Marcel Levers

    Opmerking


    • #3
      Tot straks.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        ik kom ook zeker kijken.
        of vrijdag of zaterdag.
        Zeker succes gewenst.

        Opmerking


        • #5
          prijzenregen

          Ook hier een werkelijke prijzenregen van bondskruizen. Heeft helaas zo totaal geen waarde meer. Ooit was het de hoogst te behalen prijs. Nu geheel afgedaan als bijna prullaria, bijna iedereen gaat er met een naar huis.

          Ik kan heel goed begrijpen dat het hoofdbestuur, de vogelsport wil promoten. Hier valt natuurlijk alleen maar lof over uit te spreken, maar dit is nu wel heel erg positief! Zeker als ik kijk hoeveel bondskruizen er op elke district tt uitgaan.
          Ik ben niet de enige die dit vind want iedereen hoor je hierover. Het is alleen te hopen dat meer mensen hierop reageren.

          Opmerking


          • #6
            louis polane dat is lang geleden. maar je hebt groot gelijk zie ook andere onderwerp op dit forum we zullen zien of ze er wat aan doen van uit het hooftbestuur
            Gr Marcel Levers

            Opmerking


            • #7
              In de openingstoespraak werd al gezegd dat het aantal prijzen uit de hand gelopen is en dat het bondsbestuur zich hierover gaat beraden.

              Elke groep een bondskruis leverde ook hier vreemde taferelen op:
              Een groep met 1 inzender, 1 vogel, 90 punten en een bondskruis.
              Een andere groep 1 inzender, 2 vogels, een bondskruis en zilver.
              Weer een andere groep; 1 inzender, 3 vogels, bondskruis, zilver en brons.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #8
                Ben vandaag geweest en ben weer tevreden huiwaarts gekeerd
                Er zaten ruim 1200 vogels
                Er vallen inderdaad veel prijzen daar maar hoe zou het anders moeten
                wat voeg je samen en wat niet
                mutatie kweek vereist weer andere vaardighedeh als de wildkleur kweek

                ik ben in ieder geval tevreden met mijn resultaten;

                ik heb goud zilver en brons bij de catharina parkieten met 93-92 en 91 punten
                met de zebravinken;
                een bondskruis met een orb zwb blf 91 punten
                orb zwb blf 89 punten zilver
                orb zwb grijs 89 punten brons
                blf grijs 91 punten zilver

                Piet

                Opmerking


                • #9
                  ik heb goud zilver en brons bij de catharina parkieten met 93-92 en 91 punten
                  De punten zijn geweldig goed, niets dan waardering daarvoor. De kwaliteit is uitstekend, dat heb je dik bewezen.
                  Maar als enige inzender van die soort is het toch niet echt leuk om dan ook 3prijzen te krijgen. of zie ik dat anders dan anderen?
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    drie prijzen halen als de punten goed zijn is niet erg vind ik
                    wat ik vervelender vind is dat er geen kwekers zijn die ook insturen
                    in Heemskerk was er nog een kweker en toen had ik eerste en derde prijs, dat is wel leuker
                    kan je je vogels eens vergelijken

                    Piet

                    Opmerking


                    • #11
                      hallo,
                      ik ben helaas door omstandigheden (ik heb zo,n lastige werkgever)
                      op zondag geweest.
                      ik vond het goed en mooi georganiseerd en heb ook super genoten.
                      en heb nog naar het aantal lintjes gekeken op zich viel het mijn mee.(wel teveel maar niet overdreven)
                      vond vooral de ruime vluchten bij de kromsnavels afdeling mooi.
                      wat me wel tegen viel was de zangafdeling zaten verstopt in een kleedkamer
                      er stonden 4 kasten waarvan er 3 dicht waren en een mannetje van ik denk 5 jaar op een stoel Zat .
                      die de enige open kooi zat te bewonderen.(helaas voor mijn waren het waterslagers)
                      als ik had gewild had ik de 3 gordijnen omhoog kunnen doen.
                      zonder dat er iemand van de organisatie bij was.
                      verder vond ik de jeugd (open deur in schoppen)
                      slecht vertegenwoordigd.
                      ik denk dat er in totaal 50 vogels zaten.
                      verder top georganiseerd.
                      kwartels zaten op boomschors,catering voor de inwendige mens was meer als top.
                      ruime vluchten voor o.a de spreeuwen.
                      ruime verkoop klasse.(het enige wat ik hier jammer van vind dat er niet op staat of een vogel van binnen of buiten kom is toch makkelijk te realiseren
                      b voor binnen en bu voor buiten achter de prijs maar dat tref ik overal aan ook bij mijn eigen club)
                      rest mijn de complimenten voor de organisatie en de inzenders.
                      voor deze mooie show.
                      en iedereen een heerlijk 2008 in alle opzichten.
                      groetjes

                      Opmerking

                      Working...
                      X