Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vincken moeten vincken locken: vijf eeuwen vangst van zangvogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vincken moeten vincken locken: vijf eeuwen vangst van zangvogels

    Voor wie graag eens een boekje leest.

    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

  • #2
    Waarbij opgemerkt dat het boekje handelt over activiteiten welke tegenwoordig allemaal verboden zijn!
    Amigo de los Psittacidos

    Look deep into nature and you will understand everything better

    Opmerking


    • #3
      Dat

      ligt denk ik voor de hand. En zal dus wel duidelijk zijn bij deze en gene hoop ik. Ik kwam dit toevallig tegen en het is denk ik wel eens interessant om eens te lezen/weten hoe het er allemaal aan toe ging in het verleden.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Het is zeker een interessant boekje en ik zou bijna willen stellen een 'must' voor een ieder, die op legale wijze te maken heeft met het vangen van vogels!

        Zoals bekend mag worden verondersteld ligt de vogelhouderij op vele fronten onder vuur, waardoor een dergelijk onderwerp op deze site in zekere zin een 'kwetsbare' combinatie vormt.

        Mijn opmerking is dan ook bedoelt voor degenen voor wie het wellicht minder voor de hand ligt dat het vangen van vogels zonder een vergunning niet is toegestaan!


        Overigens:

        Voor wat betreft hoe het er tegenwoordig aan toe gaat met het (legaal) vangen van vogels kan ik nog een aardige lezing aanbevelen! . . . . .




        #

        een kijkje binnen de wereld van het ringwerk t.b.v. wetenschappelijk onderzoek aan wilde Europese vogels.



        m.v.g.
        Amigo de los Psittacidos

        Look deep into nature and you will understand everything better

        Opmerking


        • #5



          Ach, het is in de eerste plaats leuk om te doen en om die reden ventileer ik af en toe enige promotionele activiteiten!


          Wees gerust, . . . . . voordat het voor mij verstandig gaat worden om op financiele gronden naar het buitenland uit te wijken, moet er nog wel een en ander gebeuren hoor!


          Bovendien . . . . wanneer ik al die uren gespendeerd aan voorbereiding, uitzoeken, samenstellen, technische realisatie, mondiale correspondentie, het steeds blijven perfectioneren van het eindresultaat en de totale kosten van het geheel zou moeten omrekenen naar een soort minimumloon, dan zou geen enkele vereniging mij nog kunnen betalen!


          m.v.g.
          Amigo de los Psittacidos

          Look deep into nature and you will understand everything better

          Opmerking

          Working...
          X