Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ooievaarsliefhebber

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • ooievaarsliefhebber

    Hallo ik ben stork .
    Ik ben liefhebber van verschillende soorten ooievaars .
    Zit ik hier goed op dit forum of worden ooievaarliefhebbers hier niet toegelaten ?
    Zo ja , onder welk topic vallen die dan ?

  • #2
    welkom op het forum hier, iedereen is welkom.

    tja, onder welk tipic vallen ooievaars, dat zou ik zou ik ook niet weten.

    vraag eens aan winterkoning, die kweekt ook niet alle daagse vogels.
    www.fretteren.eu

    Opmerking


    • #3
      Bedankt Naruch.
      Ik kweek ook reigers en ijsvogels , maar ik dacht als ze mijn grootste aanvaarden zullen ze de kleintjes er ook wel bij nemen .
      Mischien moeten er hier wat topics bijgemaakt worden ?

      Opmerking


      • #4
        In dit café praten we over alle soorten vogels dus ook de ooievaar. En welkom.

        Greetzzz

        Opmerking


        • #5
          Bedankt Birdfarm ,
          Ik sta hier te kijken hoe uitgebreid de verschillende voedigen hier beschreven worden op dit forum .
          Vind ik nergens anders
          Van bepaalde soorten zit hier heel wat ervaring , proficiat aan u allen

          Opmerking


          • #6
            hopelijk deel jij/u ook de ervaringen met de kweek van uw vogels, zeker omdat er zo weinig zijn die deze vogels kweken (denk ik)
            www.fretteren.eu

            Opmerking


            • #7
              Er zijn er wel meer die deze vogels kweken , alleen weet ik niet als ze hier op cafe gaan .
              Ik weet ook niet direkt onder welk topic mijn vraag ik moet stellen over deze en andere vogels .
              Tijd zal het uitwijzen .

              Opmerking


              • #8
                Met wat voor soorten ijsvogels, reigers en ooievaars kweekt u zo al?

                Opmerking


                • #9
                  Ik heb Verschillende australische koukaburas gekweekt , europese en blauwborsten .
                  Zilver , koe , ral ,lepelbek en purper

                  Opmerking


                  • #10
                    Mooie soorten. En een prachtige aanwinst qua kennis hier op het forum (naast alle kennis die er al is)

                    Opmerking


                    • #11
                      Hoi Winterkoning ,Bedankt voor u reactie .
                      Ik begin ook te denken dat ik hier weinig kan doen , want de vogels die ik vernoem zijn maar een vierde van waar ik mee bezig ben .
                      Ben al blij met de goede raad over de lichtval , ben ik al veel mee vooruit , bedankt .
                      Wat die rosse lepelbek betreft die moet volgens mij nog uitgevonden worden .
                      Ik denk dat je de rosse lepelaar bedoeld , mij ook niet vreemd .
                      Wat wil je weten over de dwergflamingo ? en welke ijsvogels en bijeneters kweek jij dan ?

                      Greetz Stork

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                        quote:



                        stork je ben nieuw hier en gaande je verder komt (vaker aanwezig) zul je wel merken dat iedereen over een onderwerp anders denkt,na vele vele aanvaringen hier en daar heb ik al enige tijd geleden voor mezelf (en dit ook vele malen aangegeven) om niet meer inhoudelijk over dit soort dingen in te gaan ,gewoon uit het feit dat er mensen zijn die het altijd anders zien,weten of denken te weten,hun goed recht maar ik heb geen zin meer in dat soort discussies(want het draait maar al te vaak uit op een discussie in de negatieve vorm),sorry maar het is nu eenmaal zo.
                        ik hou mij hier nu meer oppervakkig bezig en draag mijn steentje ("tegen de zin van andere in" want die zien mij liever verdwijnen met mijn lastige vragen of ander denkwijzes en alleen hou mij dus nog alleen maar bezig met oppervlakkige dingen),en ga dus niet meer inhoudelijk uitleggen wat MIJN ervaringen zijn op kweekgebied of foto's oid laten zien aangaande een onderwerp gestart door mijzelf of een ander.
                        gr
                        Ik kreeg hier op dit forum antwoord dat ik me tot u moest wenden , dat u de man of vrouw was die mij of omgekeerd kon helpen .
                        Uit u laatste bericht mag ik dus aannemen dat dit niet zo is , sorry .
                        Ik zal me dus ook maar oppervlakig bij het meelezen houden .

                        Opmerking

                        Working...
                        X